Kotihoidontuen Helsingin kuntalisä tulee säilyttää!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Suora linkki oikaisuvaatimukseen

2020-12-18 10:35:59

Tässä myös suora linkki oikaisuvaatimukseen. Tiedostoa ei voi muokata suoraan joten teksti tulee kopioida omaan käyttöön. Muista lisätä omat tiedot sekä perustelut (yliviivattu keltaisella) ja lähetä oikaisuvaatimus sähköpostilla tai kirjeitse Helsingin kirjaamoon. Tiedoston sivulta 2 löydät tarkemmat ohjeet.

Oikaisuvaatimus tukee toimittaa kirjaamoon torstaihin 7.1.2021 klo 16 mennessä.

oikaisuvaatimus kasvatus- ja koulutuslautakunnalle

2020-12-18 10:27:42

Hei kaikki te jotka allekirjoititte adressin kotihoidontuen kuntalisän säilyttämisen puolesta!

Valitettavasti Helsinki on päättänyt lakkauttaa kotihoidontuen kuntalisän yli 1 vuotiailta ja päätös tulee voimaan 1.6.2020.

Nyt on kuitenkin vielä mahdollisuus tehdä päätöksestä oikaisuvaatimus. Jokainen helsinkiläinen on oikeutettu oikaisuvaatimuksen tekemiseen. Oikaisuvaatimus tulee toimittaa kirjaamoon torstaina 7.1.2021 klo 16.00 mennessä. Valmiin pohjan oikaisuvaatimukseen löydät Säilytetään kotihoidontuen Helsinki-lisä! facebook ryhmästä jonne on helppo liittyä! Ryhmässä käydään myös aktiivista keskustelua Helsinki-lisän säilyttämisen puolesta.

Olisi hienoa jos antaisit viitisen minuuttia ajastasi ja kertoisin mielipiteesi oikaisuvaatimuksen muodossa Helsinki-lisän lakkauttamisesta päätöksen tekijöille!

Vaikka Helsinki-lisä lakkautettiin yli vuoden ikäisiltä lapsilta ei meidän työmme lisän palauttamiseksi ole ohi!

Laura Ntreh

Adressi on lähetetty kaupunginvaltuutetuille sekä kaupunginhallitukselle

2020-11-16 05:47:30

• Sunnuntaina 15.11.2020 adressi on lähetetty sähköpostitse saatekirjeineen kaupunginvaltuutetuille sekä kaupunginhallitukselle. Kiitos jokaisesta allekirjoituksesta, näin voimme näyttää että leikkausta ei vastusta vain pieni närkästynyt joukko vaan meitä on yhteensä lähes 4500 allekirjoittanutta. Adressi jää vielä auki ja edelleen on mahdollisuus käydä allekirjoittamassa ja osoittamassa tukensa!