Laajalahden ja Soukan lähikirjastot Espoossa turvattava!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Kiitos allekirjoittaneille! Adressi lähetetään eteenpäin

2021-12-20 10:02:37

Hei!

Kiitos Sinulle, että olet ollut mukana puolustamassa Laajalahden ja Soukan lähikirjastoja! Espoon kaupunginvaltuusto päätti myöntää rahoituksen Laajalahden kirjastolle ainakin vuodeksi 2022, joten tällä kertaa yksi kirjasto saatiin pelastettua. Laajalahti ry oli asian suhteen ilahduttavan aktiivinen ja taisteleva. Soukan lähikirjasto on taasen Espoon kultturilautakunnan lokakuisella päätöksellä tarkoitus lakkauttaa.

Luovutamme adressin Espoon kulttuurilautakunnan puheenjohtajalle Hanna Konttakselle. Vaadimme Laajalahden kirjaston pysyvää turvaamista sekä Soukan kirjaston lakkauttamispäätöksen perumista ja uusien tilojen etsimistä kirjastolle - nykyisten ollessa esteellisiä ja ainakin väitetysti huonokuntoisia.

Lähikirjastoterveisin,
Jiri Mäntysalo