VETOOMUS LAPSEN EDUN MUKAISISTA KOULUPAIKKAPÄÄTÖKSISTÄ

Ota yhteyttä adressin tekijään

Asian käsittely 12.10.

2022-10-04 11:14:21

Asiaa (adressi/ aloite) käsitellään tämän hetkisen tiedon mukaan sivistyslautakunnan kokouksessa 12.10.2022 sekä sieltä tiedoksi kaupunginhallitukseen ja valtuustoon.

Adressin luovutus

2022-05-05 16:01:14

Adressi luovutetaan kaupunginvaltuuston puheenjohtajalle maanantaina 9.5. klo 16.

Kiitos kaikille jo tässä vaiheessa! Vielä ehdimme saada allekirjoituksia ja tukea kaarinalaisia lapsiperheitä ( nykyisiä ja tulevia) jakamalla tätä adressia mahdollisimman laajalle!

Adressissa on voimaa

2022-04-28 18:03:04

Asia on herättänyt keskustelua eri tahoilla. Hienoa, onkin jo aika tuoda näitä asioita näkyviksi. Kaarinan vihreät ovat jättäneet valtuustoaloitteen sisarusperiaatteen käyttönotosta adressin keräämisen alettua 11.4. Samoin 11.4. valtuustoaloite lähipäiväkotiperiaatteen käyttönotosta jätetty. Väestönennustemalli otetaan käsittelyyn kaupunginhallituksessa 25.4.

Adressi luovutetaan kaupunginvaltuustolle ennen seuraavaa kokousta, joka pidetään 23.5. Vielä toivotaan adressin ja asian eteenpäin jakamista ja lisää allekirjoituksia.

Myös Kaarina- lehti teki jutun aiheesta.