Ota yhteyttä adressin tekijään

Matoniemi adressi on suljettu

2022-08-19 15:33:08

Tämän adressin "Saarijärven kaupungin Matoniemen alueen kaavoittaminen erillispientaloalueeksi on keskeytettävä välittömästi" nimien kerääminen on lopetettu 19.8.2022 klo 18:25. Luovutamme adressin, myös paperiaderessin, Saarijärven kaupungin päättäjille maanantaina 22.8.2022.

Kiitos kaikille kun olette olleet mukana vaikuttamassa Saarijärven kaupungin päätöksentekoon meille kaikille yhteisessä ja tärkeässä asiassa. Maanantaina päättyy Matoniemen säilyttäminen virkistyskäytössä hankkeen ensimmäinen vaihe. Jatko riippuu paljolti siitä minkälaisen päätöksen kaupungin toimivaltainen luottamuselin asiasta tekee. Samalla luovutamme varsinaisen päätöksenteon alullepanijan kuntalaisaloitteen.

Matoniemi työryhmän puolesta Pertti Hänninen

Pertti Hänninen