Pelastetaan Itä-Suomen koulu ISK ja sen pitkäjänteinen kansainvälinen opetustyö!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Kiitos sinulle tuesta ja aktiivisuudesta!

2024-02-28 06:44:12

Suurkiitos adressin allekirjoittamisesta!

Olemme keränneet huimat yli 2000 allekirjoitusta Itä-Suomen koulun säilymisen hyväksi. Viime viikolla Itä-Suomen suomalais-venäläis koulun säätiö kokoontui ja päätti että Itä-Suomen koulun toiminta jatkuu normaalisti ja tästä on Imatran, Joensuun ja Lappeenrannan kaupungeille ilmoitettu. Kaupungit jatkavat edelleen omia kouluverkkouudistusten suunnittelua, mutta Itä-Suomen koulua ei kaupungit voi lain mukaan sulkea mikäli säätiö päättää toisin. Koulurakennusten kohtalo on vielä avoin, mutta teemme edelleen työtä upean ja ainutlaatuisen koulumme tulevaisuuden vakiinnuttamiseksi ja viestin viemiseksi sen tärkeästä työstä meidän yhteiskunnassa. Apunne ja tukenne tulee olemaan jatkossakin tärkeää meille, joten olethan kuulolla!

Большое спасибо за вашу подпись в Adressit!

С вашей помощью мы собрали целых 2000 подписей за сохранение Школы Восточной Финляндии (Itä-Suomen Koulu). На прошлой неделе было заседание правление Фонда школы, где было решено, что работа нашей школы продолжится в штатном режиме, о чём были проинформированы города Иматра, Йоэнсуу и Лаппеенранта. Несмотря на то, что эти города продолжают планировать реформы собственных школьных сетей (kouluverkkouudistus), согласно закону, эти города не имеют права закрыть нашу школу, если её Фонд примет иное решение. Несмотря на то что судьба школьных помещений всё еще открыта, мы продолжаем работу над созданием будущего нашей замечательной и уникальной школы и распространением информации о её важности в нашем обществе. Ваша помощь и поддержка по-прежнему будут важны для нас, так что следите за обновлениями о школе в наших соцсетях!

Itä-Suomen koulun vanhemmat