Pelastakaa Törnävän kesäteatteri

Ota yhteyttä adressin tekijään

Törnävän kesäteatteriyhdistys esiintyy tänä kesänä Lapualla

2014-07-07 15:56:35

Kotinäyttämöltään Törnävänsaaresta poisajettu Törnävän kesäteatteriyhdistys on laittanut täksi kesäksi hynttyyt yhteen Teatteri Lapuan kanssa. Neuvottelut Powerparkin kanssa jatkuvat kesän 2015 osalta. Tänä kesänä Kulttuurikeskus Vanhan paukun miljöössä Lapualla nähdään kaksi eri esitystä. Törnäväläiset tuovat mukanaan koko perheelle suunnatun esityksen ja lapualaiset valmistavat aikuiseen makuun sopivan revyyn.

Koko perheen esityksenä Lapualla nähdään Sinikka ja Tiina Nopolan Risto Räppääjä ja Nuudelipää. Esitys nähdään Vanhan Paukun pihaan nousevassa suuressa teltassa, jossa niin katsojat kuin esiintyjätkin ovat mahdolliselta kesäsateelta suojassa. Esitykset 28.7. asti.

Tervetuloa tukemaan ja varmistamaan toiminnan jatkuminen tulevaisuudessakin!

Lisätietoja:

Törnävän kesäteatteriyhdistys

tuottaja Anne Ylihärsilä

anne@tornavankesateatteri.net

www.tornavankesateatteri.net

Sarianne Paasonen

Seinäjoen kulttuurilautakunta hylkäsi 21.2. Törnävän kesäteatterin oikaisuvaatimuksen tiukassa äänestyksessä

2013-02-22 18:07:18

Seinäjoen kulttuurilautakunta äänesti eilen 21.2. Törnävän kesäteatterin kohtalosta. Äänet oikaisuvaatimuksemme hylkäämisen ja hyväksymisen puolesta menivät tasan 6-6. Tässä kohtaa ratkaisi puheenjohtajan ääni. Hän kannatti hylkäämistä.

Selvitämme vielä seuraavaa valitustahoa. Voihan olla merkitystä sillä, että äänet menivät noin tasan. Mutta varmuuden vuoksi alkakaahan varailla lippuja ensi kesäksi, se saattaa hyvinkin olla viimeisemme!

Kiitos kaikille allekirjoittaneille, tukenne on todella tärkeä! Halutessanne voitte vielä auttaa viimeistä taistoamme ostamalla kannatusjäsenyytemme osoitteesta http://www.tornavankesateatteri.net/?sivu=tuotteet

Kiitos ystävät. Mukavaa kevään odotusta ja nähdään vielä ensi kesänä Törnävällä!

Sarianne Paasonen, yhdistyksen pj

Sarianne Paasonen