EI Viialan Keskustan koulun peruskorjaukselle

Kutsu keskustelutilaisuuteen

2013-11-04 09:46:15
Kutsu keskustelutilaisuuteen

Akaan kaupunki järjestää kaikille kuntalaisille avoimen keskustelutilaisuuden Viialan Keskustan koulun remontin vaihtoehdoista ma 11.11.2013 klo 18 Hirvialhon koulun salissa (os. Hirvialhonkatu 24). Tilaisuudessa kerrotaan päätösprosessin vaiheista ja aikataulusta sekä esitetään laskelmat eri vaihtoehdoista. Yleisöllä on mahdollisuus esittää kysymyksiä ja kommentteja eri vaihtoehtoihin liittyen.

Valitettavasti tätä tilaisuutta ei mainosteta Akaan kaupungin internet-sivuilla. Sain tiedon facebookista Viialalaisten ryhmästä.

Nyt kaikki mukaan kysymään mieltä askarruttavia kysymyksiä ja vaikuttamaan asiaan!

Terveisin,

Eskarilaisen äiti

Adressi on toimitettu

2013-08-28 12:32:57
Hei,

haluan edelleen suuresti kiittää kaikkia adressin allekirjoittaneita! Olen tänään toimittanut adressin Akaan kaupunginvaltuuston jäsenille sähköisesti noin kello 14. Muutamilta olen jo saanut myös vastauksen tai lukukuittauksen, joten ainakin osa valtuutetuista ovat tietoisia adressista.

Kaikille tiedoksi, että Akaan kaupunginvaltuusto kokoontuu tänään 28.8.2013 klo 18.00 Akaan kaupungintalon valtuustosalissa. Kokous on kaikille avoin, joten halukkaat voivat lähteä katsomaan paikan päälle, miten valtuusto asiamme käsittelee ja mihin tulokseen he päätyvät. Itse pyrin suuntaamaan kaupungintalolle kuuntelemaan tuomion paikan päälle lasten kera.

Ystävällisin terveisin,

Adressin allekirjoittaminen

2013-08-27 14:18:22
Hei,

Kiitoksia teille kaikille adressin allekirjoittaneille! Vielä on aikaa allekirjoittaa, joten jakakaa sitkeästi tietoa eteenpäin, jotta saamme suuren kannatuksen hyvän asian puolesta huomiseen Akaan kaupungin valtuuston kokoukseen.

Olen huomannut, että listalta löytyy myös nimikirjaimia. Toivonkin, että nämä korjataan ennen huomista allekirjoitusten tulostusta ja toimitusta valtuuston jäsenille. Korjaamattomat nimikirjaimet poistan listalta, koska mielestäni kaikkien on oltava koko nimellään tämän asian takana. Jos et halua nimeäsi näytettävän julkisesti, voit piilottaa allekirjoituksesi, jolloin se kuitenkin on tukemassa asiaamme Akaan kaupungin valtuuston kokouksessa.

Kiittäen,

Viialan Keskustan koulun eskarilaisen äiti