Haluamme palkkatyötä, emme pakkotyötä!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Väliraportti

2014-03-14 02:37:42

Väliraportti mm. osallistavaa sosiaaliturvaa valmistelevalta työryhmältä ilmestyy lähipäivinä. Katsotaan, mitä se pitää sisällään ja miten jatketaan eteenpäin tässä asiassa.

Susanna Merinen

To 13.02.2014 Haluamme palkkatyötä, emme pakkotyötä - adressi eduskuntatalolle!!!

2014-02-05 09:05:51

Haluamme palkkatyötä, emme pakkotyötä - adressi luovutetaan eduskunnalle to 13.2. klo 13.00. Sisälle mukaan pääsee vain 15 hlöä, mutta eduskunnan ulkopuolella on tilaa kaikille meille, jotka haluavat, että tämä orjatyömalli ei toteudu. Turusta lähtee tilausajobussi (mahdollisesti jopa kaksi) linja-autoasemalta klo 09.00. Siihen kyytiin mukaan haluavat ilmoittautuvat mahdollisimman pian. Kaikki mukaan muualtakin kuin Turusta klo.12.00 alkaen eduskuntatalon edessä kun osoitamme mielipiteemme tästä asiasta! Banderollit liehumaan!

Huom!!! 0-promilleraja tässä tilaisuudessa, kiitos!

Metalli 49

ilmoittautumiset Turusta lähtevään kyytiin tähän osoitteeseen mahdollisimman pian:

susanna.merinen@metalli49turku.fi

Adressin vienti eduskuntaan

2014-01-31 08:55:44

Haluamme palkkatyötä, emme pakkotyötä - adressi viedään eduskuntaan torstaina 13.02.2014. Meille on varattu vastaanottoaika iltapäivällä klo 13.00 alkaen. Lisätietoja ensi viikolla eli viikolla 6.

Adressin vienti eduskuntaan

2014-01-14 16:44:41

Alustava tieto: viikolla 7 adressi toimitetaan eduskuntaan. Päivämäärä on vielä auki kunnes saamme tiedon eduskunnasta, koska adressi päästään luovuttamaan. Asiasta tiedotetaan lisää lähiaikoina.