Assembly-tapahtuma kiellettävä

Kommentoitu viesti

Sakarias Lehtomäki
Adressin tekijä

#6

09.03.2008 14:25

Assembly-tapahtuman aikaan sen ympäristössä liikkuva ei kerta kaikkiaan voi olla havaitsematta aluetta, jolla on huomattava määrä päihtynyttä nuorisoa sekä tätä hieman vanhempaa roskasakkia, joka toimittaa heille alkoholia Pasilan aseman kaupasta sekä myös laittomia päihteitä. Tästä tapahtumasta löytää myös kuvia varsin helposti Internetistä.

Tietenkään nuoremmat Assembly-vieraat eivät välttämättä havaitse koko "varjotapahtuman" olemassaoloa, sillä he tulevat paikalle vanhempiensa kyydittäminä ja pysyvät myös sisätiloissa koko tapahtuman ajan, kuten ehkä tässä tapauksessa turvallisinta onkin. Tästä syystä haluaisin korostaa, että myös sisätilojen edustama kulttuuri on luonteeltaan terveydelle vahingollinen, joskin eri tavalla kuin ulkopuolella tavattava päihdekulttuuri.

Vastaukset

Meh

#316 Re:

2012-08-08 01:24:48

#6: Sakarias Lehtomäki -

Itse useampana vuotena Assemblyillä työskennelleenä olisin kiinnostunut kuulemaan, oletko verrannut tapahtuman hyviä puolia mahdollisiin huonoihin? Olisiko sinulla myöskään esittää minkäänlaisia todisteita väittämillesi mahdollisista huonoista vaikutteista?Oletko harkinnut miten tapahtumaa voitaisiin parantaa tai tehdä turvallisemmaksi totaalikieltämisen sijaan?

Mitä jos tulisit ensivuonna kanssani Assemblyille tutustumaan ja kokemaan tapahtuman pelaajien silmin, voisi olla avartava kokemus mustavalkosiessa maailmassasi :)

es

#334 Re:

2012-12-29 16:06:28

#6: Sakarias Lehtomäki -

Sori mut ei mulle mittää huumeita taikka viinaa tarjottu röökii tosin :D hyvä et siel ees kellää ois muuta ollukkaa ku röökii

ja voihasielthimaa              lähtee safkaa esim kanaa :3


Vieras

#358 Re:

2013-06-07 12:41:10

#6: Sakarias Lehtomäki -

Ne  nuoret oo ees siel tapahtumassa ne on niit joil ei oo muuta tekemistä ku vetää päihi :)

Eräs

#365 Re:

2013-08-27 10:21:05

#6: Sakarias Lehtomäki -  

 

Mutta miten tuo liittyy tapahtumaan itse, niitä kaupataan enemmän esim. Jalkapallo pelissä. Mielestäni on muutenkin varsin vaaratonta jos tuollaisessa käy pari kertaa elämässään.
anonyymi

#366

2013-09-04 13:36:05

#6: Sakarias Lehtomäki -

Oletko edes koskaan itse ollut assemblyillä?

facepalm

#456 Re:

2015-01-10 20:04:22

#6: Sakarias Lehtomäki -  

 et oo tosissas..kukkis

olet tyhmä ihminen

#463 Re: KYS

2018-08-12 16:00:36

#6: Sakarias Lehtomäki -  

nuo asiat ei edes liity assemblyihin

äitis

#469 Re:

2020-03-11 18:58:09

#6: Sakarias Lehtomäki -  

minusta tämä on roskapuhetta assyillä on kuitenkin ihan kulkevia  järkkäreitä jotka valvoo että tapahtuma pidetään päihteettömänä jos he huomaavat että jollain henkilöllä on päihteitä ne todennäköisesti ottavat ne pois hänen hallustaan tai heittävät hänet ulos tapahtumasta ja tuskin he päästävät päihtynyttä henkilöä sisään tapahtumaan