Assembly-tapahtuma kiellettävä

Kommentoitu viesti

Pekka Maskulin
Klaukkala

#29 Roflmao?

09.03.2008 17:14

Sakari,

Taidat itse olla sabotoimassa kyseistä kulttuuritapahtumaa. Miksikö?
No ensinnäkin nostat tästä melun täällä, ja selvästi, kun et itse ole tapahtumaan koskaan osallistunut, niin et pysty myöskään sanomaan mitä se todellisuudessa on. Voit lähinnä vain käyttää mielikuvitusta nettisivujen ja kuulopuheiden perusteella.
Toiseksi se, että kyseinen tapahtuma on täysin vapaaehtoista. Työntekijätkin ovat mukana vapaaehtoisvoimin hyvin pitkälti ja sponsoroinnilla koko homma lähinnä pyöriikin. Jokainen on itse vastuussa omista teoistaan. Eikä kukaan käsittääkseni ase ohimolla ole pakottamassa yhtään mihinkään?
Kolmantena mainittakoon että se mitä tapahtuman ulkopuolella tapahtuu, ei kuulu todellakaan Assembly organisaation käsiin, joten miten edes voit syyttää kyseistä tapahtumaan mistään tälläisestä? Eikö muka nykypäivän nuoret ota vaikutteita ihan mistä tahansa melkeinpä? Etkö koskaan näe nuorten samanlaista käytöstä kuin olet maininnut, milloinkaan muulloin kuin Assembly tapahtumassa? Paitsi, että edelleenkään sinähän et ole osallistunut etkä omien sanojesi mukaan aiokaan osallistua millään lailla kyseiseen tapahtumaan. Eikö sinun lähinnä ajaa adressia, jossa kielletään nuorilta kaikki? Kommunismi ftw?
Neljänneksi, myönnän pelaavani verkkopelejä myös, mutta mainittakoon että Assembly ei ole pääpainotteisesti tarkoitettu verkkopeleille vaikka sitä suurin osa siellä tekeekin. Assembly on jaettu nykyään kahteen tapahtumaan. Assembly Winter ja Assembly Summer, joista Winter on puhtaasti verkkopelitapahtuma ja Summer on sitten taas IT-harrastelijan "märkä uni". Winteristä en sijaan sano mitään sen enempää kun en ole itse käynyt Tampereella tarkastamassa paikanpäällä mitä siellä tapahtuu. Mutta pointti on nyt lähinnä se että, Summer tapahtumassa voi harrastaa jos jonkinlaista aktiviteettiä.
Viidentenä ja sokerina pohjalla voisin sanoa kun vilkaisin nopeasti aihealueita, joihin olit ottanut kantaa ylipäätänsä tällä saitilla niin ajat kyllä aika kommunistista periaatetta. Kaikki mikä vähääkään vetää massaa puoleensa tulisi lopettaa siltä istumalta. Perustelusi on vielä kaikenlisäksi vain ja ainoastaan mielipiteellisiä eikä minkäänlaista todistusaineistoa ole näkynyt missään. Adressit on hyvästä, mutta kun sellaista ajaa pelkän mielipiteen takia, asiaa vastaan, joka on selvästi suuren massan suosiossa, niin miksi vaivautua? Eikö lähinnä sillon kannattaisi keskittyä ennemmin auttamaan, kuin taistelemaan tuulimyllyjä vastaan heinäseipäällä? Hyvä että keskusteluja käydään mutta minun mielestäni tämä on väärä paikka siihen. Veikkaisin että tästä asiasta kannattaisi ennemmin keskustella Assembly organisaation kanssa, eikä täällä ruveta keräämään addressia sitä vastaan. Heillä on varmastikin myös näkemys asiaan ja osaavat kommentoida sitä.

Vastaukset

...

#344 Re: Roflmao?

2013-03-25 16:27:10

#29: Pekka Maskulin - Roflmao?

"Winteristä en sijaan sano mitään sen enempää kun en ole itse käynyt Tampereella tarkastamassa paikanpäällä mitä siellä tapahtuu." ok. harmivaan ne oli helsingissä...

Elina

#361 Re: Roflmao?

2013-08-01 05:46:46

#29: Pekka Maskulin - Roflmao?

Ei oo kaiken kieltämisellä mitään tekemistä kommunismin kanssa. Holhousvaltio tai totalitarismi vois sopia paremmin. Just saying :p