Muovikorkit pois maitotölkeistä

Kommentoitu viesti

Minna

#83 Re: Re: Re: Re: e: Re: Re: jopas olet avuton

19.07.2014 18:15

#70: - Re: Re: Re: e: Re: Re: jopas olet avuton

Nyt parjaat nuoria turhaan. Ei ole ihme, etteivät meitä mummeleita arvosta, kun joutuvat noin asiattomien syytösten kohteeksi. Minä tunnen aivan ihania nuoria.

Mitä tulee kielenkäyttööni, niin suomalaiset tunnetusti eivät kestä arvostelua. Se, että puolustan sairaira ja vanhuksia, on nähtävästi kaltaistesi vaikeaa ymmärtää.

Sen lisäksi puolustan myös luontoa, jota tämä sukupolvi ahneuksissaan on tuhonnut enemmän kuin yksikään meitä ennen elänyt. Sen lisäksi, että tässä lisätään muovisaastetta, on lisänä myös yksi teollinen prosessi.

Onneksi olen todellakin 78-vuotias ja paljon elämässäni nähnyt, joten ei tätä hulluutta ja ahneutta enää kovin montaa vuotta joudu katselemaan.

Nykysuomalaisia on vaikeaa ymmärtää saati arvostaa.

Hukkukaa p.....n aivan rauhassa!

Vastaukset


Vieras

#84 Re: Re: Re: Re: Re: e: Re: Re: jopas olet avuton

2014-07-28 11:34:59

#83: Minna - Re: Re: Re: Re: e: Re: Re: jopas olet avuton

Eipä taida Minna-tyttösellä olla kokemusta vuosien varsilta, vaikka yrittääkin muistuttaa olevansa 78-vuotias (ehkä juuri siksi pitääkin koittaa todistella asiaa, koska se ei pidä paikkansa). Tästä syystä MInna-tyttösellä ei ole siis oikeaa näkemystä siitä, kuinka yleisesti nuorten käytös on muuttunut vuosien saatossa. Eipä nimittäin 50-luvulla ollut kenelläkään nuorella eikä aikuisella tuollaista toisen ihmisen kohtelua, mihin sävyyn Minna-tyttönen tällä palstalla kirjoittelee. Sen sijaan Minna tyttösen kirjoitustyyli on juuri sitä roisia tekstiä, jolla osa tämän päivän nuorista haluaa tahallisesti väheksyä muita ihmisiä ja heidän oikeuttaan omiin mielipiteisiinsä.

Jos ei ole kokemusta 50-60-luvun nuorista ei tiedä myöskään eroa tämän päivän nuoriin verrattuna. Toki aina on niitä hyvinkin käyttäytyviä joukossa, onneksi. Minäkin tunnen sellaisia. Sen sijaan huonosti käyttäytyvää nuorta 50-60 luvuilla en tavannut.

Seura tekee kaltaisekseen. Mistä lie Minna-tyttönen oppinut tapansa.

Olen itse vanhus ja sairas, otan siis avosylin vastaan puolustamiseni, mutten pidä siitä, että minun puolustamiseni suoritetaan epäkohteliaasti muita kohtaan. Samat asiat kun voi edelleen kuten ennenkin esittää ystävälliseenkin sävyyn vaikka esittäisikin asiansa napakasti.

Puolustat ihan hyviä asioita. Mutta luonnon puolustaminenkin menee paremmin perille, kun tuo omat käsityksensä, mielipiteet ja perustelut asiallisesti esille käyttämättä epäkohteliasta tyyliä!