Terveysneuvontaa ei saa lopettaa

Kommentoitu viesti

B

#7 Re:

18.11.2014 20:43

#3: -  

 Eikö kuvailemiesi asioiden osalta tälläkin hetkellä useimmiten soiteta terveyskeskukseen? Onko suora ajanvarausmahdollisuus ollenkaan tarpeellista terveysneuvonnassa, jos/kun asiana on akuutti terveyspulma, josta haluaisi tuntumaa, että onko lääkäri tarpeen vai ei. Mitä sitten, jos terveyskeskukseen pitääkin erikseen soittaa? Mieluummin jonotetaan sitten siinä vaiheessa lääkäriaikaa varten kuin jonotetaan, että saataisiin mitään vastausta. Terveysneuvontaan ei ole tarvinnut liiemmin jonotella ja ystävälliset vastaukset on saanut mutkattomasti. Valitettavasti en luota terveyskeskuksen kykyyn palvella yhtä hyvin.

Vastaukset


Vieras

#42 Re: Re:

2014-11-19 10:26:43

#7: B - Re:  

 Meillä oli sunnuntai aamuna klo 6 pilkullinen 8 kk poika. Soitimme ja kysyimme lähdemmekö heti päivystykseen vai ehtiikö odottaa klo 8 jolloin aamuvuoro tulee töihin. Lastenklinikalle ei ole suoraa päivystysnumeroa! Neuvolaan saa soittaa klo 9-13 arkisin ja soittavat takaisin ehkä huomenna.

Olemme pienten lastemme ongelmien kanssa soittaneet lukuisia kertoja viikonloppuisin ja tai ilta ja yöaikaan. TODELLA tarpeellinen numero!!

Enimmäkseen on kyse lähdemmekö lääkäriin heti vai ehtiikö odottaa aamuun. Jos ei ole numeroa johon soittaa joudumme joka kerta jonottamaan päivystykseen varalta.