Adressi Tasa-arvoista avioliittolakia vastaan!

Kommentoitu viesti

kirjoitustaitoinen

#1 Oletko vielä alakoulussa?

28.11.2014 11:46

Kirjoitustaitosi ilmentävät mitä kehittymättömintä mieltä, ei muuta. Luulisi vain, että jos olisi valmis esittämään korkeampaa valtaa omaaville ihmisille jonkinlaisen adressin, kirjoittaisi sitten sen käyttäen yleisiä suomen oikeinkirjoitussääntöjä.

Vastaukset

Sanna

#2 Re: Oletko vielä alakoulussa?

2014-11-28 11:50:30

#1: kirjoitustaitoinen - Oletko vielä alakoulussa? 

 Eikö tärkeintä ole se, että asia tulee ymmärretyksi? En lähtisi poliitikkojen tapaan esittää asioita, niistähän ei ota p...kaan selvää.

Tähän siis ollaan jo tultu

#306 Ei uskalleta näyttää nimeä!

2015-01-11 17:21:38

 

 Allekirjoitetaan salaa vähemmistöltä enemmistön mielipide!

Peelo

#459 Re: Oletko vielä alakoulussa?

2015-04-25 07:58:32

#1: kirjoitustaitoinen - Oletko vielä alakoulussa? 

 Sana Seppo pätemässä täälläkin, millälailla mielenilmaisusi edistää mitään jos pilkunviilaamiseenkin tai sanamuotoihin pitää jonkun normaalielämässään kiinittää huomiota ? Tuliko rinta rottingille olo julkaistustasi mielipiteestä, palikka...

Mikko Varho

#584 Re: Oletko vielä alakoulussa?

2015-06-12 17:06:03

En voi missään muodossa tuota käsittämätöntä "lakimuutostanne" hyväksyä vastustaessanne sitä, ettei homoseksuaaleja saataisikaan avioliittoon heikentämällä niiden tilaa. Jos joku käyttää nimeäni "puolestani" asiaan vastaan niin sille pärähtäisi oitis oikeusistunto, ymmärrättekö "homofobittiset räkättirastaat" sitä, mistä tässä asiasta on edes kyse (kyse on ihmisoikeudesta ja sellaisen tulee jonka tulee jokainen ihminen hyväksyä, vaikka pahaa teillä tekisikin -pitääkö Suomessa hyväksyä uskonnollisuus tuon jälkeen, ei todellakaan!!).  Elän kaikesta huolimatta silti "HETERONA" ja äitini täytti 60v. 28.11.2014. Ymmärrättekö, allekirjoittaneet kristityt, mitä se minulle ateistille EDES merkitsee!? Ette varmaankaan. Kaikki perustuu teille "ihmisen käsittömyyteen"! Ei voida ajatellakaan KOSKAAN ihmisten puolesta Raamattunne avulla! Siinä on liian paljon mun eettisyyttäni ja ihmisoikeuksiakin vastaan!!   


Vieras

#723 Hei, nimeni on Hope Fidelix

2016-07-26 15:09:08

#1: kirjoitustaitoinen - Oletko vielä alakoulussa? 

 Hei, nimeni on Hope Fidelix, sain yhteystietosi tämän sivuston (www.adressit.com) aion tietää teille ja olla ystävällinen sinulle. Ota yhteyttä minuun at (hopefidelix@hotmail.com) meille tuntemaan toisensa paremmin, minulla on luottamuksellinen keskustelu sinulle.
Kirjoita minulle minua lähettämään teille kuvia ja yksityiskohtia minua.