Adressi Tasa-arvoista avioliittolakia vastaan!

Kommentoitu viesti

Sanna

#2 Re: Oletko vielä alakoulussa?

28.11.2014 11:50

#1: kirjoitustaitoinen - Oletko vielä alakoulussa? 

 Eikö tärkeintä ole se, että asia tulee ymmärretyksi? En lähtisi poliitikkojen tapaan esittää asioita, niistähän ei ota p...kaan selvää.

Vastaukset

Neutraali

#4 Re: Re: Oletko vielä alakoulussa?

2014-11-28 13:08:32

#2: Sanna - Re: Oletko vielä alakoulussa? 

 Sanna, ei millään pahalla, mutta ei millään hyvälläkään. Jos et edes ymmärrä mitä poliitikot sanoo, niin miksi kuvittelet olevasi pätevä arvioimaan mikä on hyväksi suomalaisille? Mitkä ovat sinun meriittisi millä kuvittelet ymmärtäväsi asioita? Oletko kuullut Dunning-Kroegerin efektistä? En ole varma osaatko englantia niin joudun linkittämään tämän vähän suppean suomenkielisine wikipedia-artikkelin. Lyhyesti sanottuna, mitä vähemmän ihminen jostain asiasta ymmärtää, sitä enemmän hän kuvittelee olevansa oikeassa.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Dunning%E2%80%93Kruger-efekti

Marika

#82 Re: Re: Oletko vielä alakoulussa?

2014-12-05 08:43:50

#2: Sanna - Re: Oletko vielä alakoulussa?

Epäilen adressia provoksi, jonka tarkoitus on saattaa tasa-arvoista avioliittolakia vastustavat kansalaiset vielä huonompaan valoon.

Adressihan näyttää aivan siltä, kuin sen olisi kirjoittanut psyykkisesti sairas ihminen, jonka ajatuksen juoksu ei pysy kasassa, vaan lauseet loppuvat kesken ja ajautuvat päällekäin.

Toinen mielikuva tulee henkilöstä, joka on vanhan kansakoulun keskeyttänyt, kirjoitus/kielitaidoton juntti ja maalainen.

Huolimatta siitä, että itse kannatan tasa-arvoista avioliittolakia, en kuitenkaan usko vastapuolen olevan pelkästään sivistymättömiä viidakon villi-ihmisiä. Uskon vastapuolelta löytyvän, myös älykkäitä, kouluttautuneita, sekä kirjoitustaidollisia henkilöitä, jotka halutessaan kykenisivät tuottamaan uskottavaa, sekä vaikuttavaa tekstiä, jolla voitaisiin saada oikeasti jotakin aikaan.

 


Vieras

#724 Hi

2016-07-26 15:10:40

#2: Sanna - Re: Oletko vielä alakoulussa? 

 Hei, nimeni on Hope Fidelix, sain yhteystietosi tämän sivuston (www.adressit.com) aion tietää teille ja olla ystävällinen sinulle. Ota yhteyttä minuun at (hopefidelix@hotmail.com) meille tuntemaan toisensa paremmin, minulla on luottamuksellinen keskustelu sinulle.
Kirjoita minulle minua lähettämään teille kuvia ja yksityiskohtia minua.