Adressi Tasa-arvoista avioliittolakia vastaan!

Kommentoitu viesti

Jeesuksen omainen

#19 Jouko Pihon Profetiasivuilta

02.12.2014 06:27

Perjantaina 28.11. äänestetään Suomessa sukupuolineutraalista avioliittolakialoitteesta. Rukoillaan kertakaikkista voittoa tässä asiassa niin, ettei lakialoite mene läpi. Rukoillaan jokaisen kansanedustajan puolesta, että he saavat rohkeuden ja ymmärryksen äänestää oikein, eli tätä lakia vastaan. Torstaina 27.11. käydään eduskunnassa keskustelu tästä lakialoitteesta, jonka puolesta on myös tärkeää jo rukoilla. Sitä voi seurata suorana Yle Areenassa klo 17->.


Jos olet pääkaupunkiseudulla, kutsumme sinua liittymään yhteiseen yörukoukseen avioliittoasian puolesta Malmin Saalemissa torstaina 27.11. klo 20->. Monet uskovat ympäri Suomen myös paastoavat kolmen päivän ajan keskiviikosta perjantaihin. Liity myös tähän paastoon mukaan, se on voimallinen ase taitelussamme pimeyden henkivaltoja vastaan Jumalan tahdon tapahtumisen puolesta!  Jos kuulut nuoriin rukoilijoihin, kutsumme sinut myös keskiviikkona 26.11. Nuorten rukousvuorolle rukoilemaan Stadin rukouksen talolle klo 18.30. Tai kokoa oma rukousporukka omalla paikkakunnallasi. Yhteisessä rukouksessa ON VOIMAA!

Meidän Herramme on voittaja! Hän kuulee vanhurskaiden rukoukset ja tarkkaa heidän huutoaan. Rukoillaan uskossa siihen, että Jumalalle kaikki on mahdollista ja kiitetään siitä, että Hänen nimensä saa täyden kunnian kaikesta. Me olemme tässä maassa niitä, kenelle Jumala on antanut kaiken vallan ylitse kaikkien pimeyden valtojen ja nyt on meidän aika käyttää sitä auktoriteettia, jonka Jeesus meille on antanut. Pysytään siis uskossa rohkeina ja rukouksessa kestävinä!

Ps 118: 6-8, 15-16 "Herra on minun puolellani, en minä pelkää.Mitä voi ihminen minulle tehdä! Herra on minun puolellani, hän on minun auttajani. Minä saan nähdä vihamiesteni tappion. Parempi on turvata Herraan kuin luottaa ihmiseen. Riemun ja pelastuksen huuto kuuluu vanhurskaitten majoissa: 'Herran oikea käsi tekee väkeviä tekoja. Herran oikea käsi on kohotettu, Herran oikea käsi tekee väkeviä tekoja!'"
 
 

Vastaukset


Vieras

#21 Re: Jouko Pihon Profetiasivuilta

2014-12-02 07:27:12

#19: Jeesuksen omainen - Jouko Pihon Profetiasivuilta 

  

 

 

 

    Ei auttanut polvirukoilu, paastoaminen ja kovaääninen hihhulointi sentin vertaa. Turpiin tuli, sillä se oli Herrran tahto.

 

 

 

 

 

Hedvig af Vingummi

#23 Re: Jouko Pihon Profetiasivuilta

2014-12-02 10:13:37

#19: Jeesuksen omainen - Jouko Pihon Profetiasivuilta 

 Paastoaminen ei avioliittoja estä, mutta voi vaikutta ylipanoisten kristittyjen terveydentilaan ja elinajanodotteeseen positiivisesti!

hah hah haa

#355 Re: Jouko Pihon Profetiasivuilta

2015-03-12 11:24:02

#19: Jeesuksen omainen - Jouko Pihon Profetiasivuilta 

 Where's your god now? Muahhahahahahahaha