Adressi Tasa-arvoista avioliittolakia vastaan!

Kommentoitu viesti

maailma muuttuu

#20 Hämmästyny pienimielisistä ihmisistä

02.12.2014 07:19

Lapsen oikeus biologisiin vanhempiin... ette ilmeisesti ole kuullut spermapankista  mistä yksinäiset naiset voi  saada lapsen ilman isää eikö se ditten ole myös väärin teidän mielestä tai että ykdin asuva mies voi suomessa adoptoida lapsen?   

Seksuaalisuus ei ole koskaan selvä käsite. Itse en luokittele itseäni mihinkään lokeroon. Tykkään sekä naisista että miehistä ja ystäväni sanoin en katsosukupuoleen vaan ihmisen persoonaa valitessa kumppania. Eikö tässä elämässä ole parempi rakastua ja löytää rakkaus kuin että eläisivalheellisesti ilman tunteita huonossa suhteessa ja eläisi pakolla "enemmistön" kansalaisten mielenmukaan. 

Vastaukset

Hippiliike asialla?..

#149 Re: Hämmästyny pienimielisistä ihmisistä

2014-12-09 20:45:11

#20: maailma muuttuu - Hämmästyny pienimielisistä ihmisistä 

 "rakkaus", "suvaitsevaisuus" ja "yhdenvertaisuus"  sekä "tasa-asrvo" ovat kauniita sanoja. Mutta ne eivät ole päteviä argumenttejä tässä asiassa. Jos lähdetään siitä, ettemme voi määritellä mikä on ns. luonnollista/ja mikä ei, jos emme pysty käyttää moraalia rajoitteena, niin lakimuutoksen pitäisi koskea myös moniavioisuutta sekä läheistä sukua olevia. Jos pidetään tärkeimpänä "vapauden rakastaa". Keitä me olemme riistämään heiltä oikeuden tasa-arvoon?! Äläkä puhu kaikkien puolesta: seksuaalisuus ei joillekin ole selvä käsite, mutta moraalin ja järjen pitäisi olla. Tuntuu aika "pilviseltä" hippimeiningiltä: love, peace. Spermapankkia käytetäänkin POIKKEUStilanteissa. Kyse on yksinkertaisesti moraalista, arvoista. Ja eikö se ole agressiivista, että juuri vähemmistö yrittää pakolla  saada enemmistön hyväksymään OMAT norminsa. Itse olen nuori nainen, enkä milloinkaan voi hyväksyä sitä, että lapsettomuudesta tehdään ihmisen normaalitila, sillä homoparit eivät voi lisääntyä ilman ulkopuolista tahoa. Tässä lakimuutoksessa kyse ei ole "tasa-arvoisesta" avioliitosta, sillä se ei ikinä voisikaan olla sellainen. Kyse on ARVOISTA. Millaiset arvot itselläsi on, kun kaikki on sallittua kunhan vain omasta mielestään rakastaa?! Rakkauskaan ei ole selvä käsite. kukaan ei pakota homoseksuaaleja mihinkään!!! sinähän tässä olet pienimielinen ihminen