Loikalan kartano pitää sulkea!!!

Kommentoitu viesti

ex vanki loikalassa

#16 Re: ei Loikalaan sattumalta jouduta

11.06.2010 12:32

#7: jarmo syväterä - ei Loikalaan sattumalta jouduta

Loikalan kartano on paholaisen suoma maanpäällinen helvetti!!!

Siellä tuhotaan nuorten ihmisten mielenterveys sortamalla, alistamalla, haukkumalla törkeästi, sekä eristämällä!!!!

Vihaan kyseistä paikkaa yli kaiken, olin siellä 2.5 vuotta ja kun viimein pääsin pois sieltä, painajaiset ja kuvottavat tapahtumat eivät ole minua jättäneet vieläkään rauhaan!

Pahat muistot eivät pyyhkiydy ajan kanssa pois.

Terapiassa olen käynyt 2 vuotta, eikä vieläkään kyseisen laitoksen arvet ole haalistuneet.

Vastaukset

Susanna, myöskin entinen Loikalan alistettu ja murrettu!

#18 Re: Re: ei Loikalaan sattumalta jouduta

2010-06-22 19:11:46

#16: ex vanki loikalassa - Re: ei Loikalaan sattumalta jouduta

Oon sun kanssas aivan täysin samaa mieltä!!! Edelleen itselläkin samat vanhat tapahtumat jokapäiväisessä elämässä muistuu moneen kertaan mieleen! Heidi+ työntekijät EIVÄT OSANNEET tehdä mitään muuta kuin haukkua ja alistaa ja saada itsensä mahdollisimman korkealle mukamas hyvälaatuisesta paikasta! VITTU SENTÄNS! Alistamallako ne nuoret kasvatetaan! Mihin ne on mun elämän saanut kaikilla teoillaan, sen jälkeen kun kolmisen vuotta sitten pääsin sieltä pois: JUMALATON HUUME- JA RIKOSKIERRE ALKOI. Ei ollut enään mitään muuta tapaa turruttaa paskaa oloa kokemuksiensa takia! Toivottavasti vittu jokainen sortamiseen ja alistamiseen mukaan lähtenyt työntekijä, tajuaa jossain vaiheessa että MITÄ VITTUA SE TEKEE NUOREN ELÄMÄLLE!! Heidi on pohjimmiltaan niin kylmä ja likainen käärme että tuskin koskaan tulee tajuamaan! Joillakin ihmisillä johtajan paikka ja sen myötä kusi nousee niin pahasti hattuun että kusee vielä jokin kaunis päivä omille nilkoilleen!!

loco chika

#78 Re: Re: ei Loikalaan sattumalta jouduta

2013-03-09 06:20:40

#16: ex vanki loikalassa - Re: ei Loikalaan sattumalta jouduta

opin itsekin siellä kaiken rikoksista jotka on pilannu mun tulevaisuuden.

Ninni

#93 Re: Re: ei Loikalaan sattumalta jouduta

2015-06-02 11:32:50

#16: ex vanki loikalassa - Re: ei Loikalaan sattumalta jouduta 

 Hei, hauaisin sinuun yhteyttä ja jos muita tunnet Loikalasta niin minulla olisi tärkeää asiaa. Ota minuun yhteyttä Facebookin kautta mun nimellä Nina Celikel ja perheenjäsenet joilla on lapsia huostaanotettuina niin ottakaa yhteyttä minuun.