Pedofiileille rankemmat tuomiot

Kommentoitu viesti

P Peloton

#25 Re: ...

16.06.2010 19:28

#24: h m - ...oikeutatko sen että pedofiilit pysyvät vapaalla jalalla ja tekevät saman muille lapsille/nuorille? toki eihän virheistään pitäisi ikuisesti joutua maksamaan mutta rangaistuksetta jättäminen on vielä pahempi asia.

En tietenkään oikeuta sitä. En vain ymmärrä juuri tuota rankaisemisen tärkeyden jankkaamista. Lähes poikkeuksetta kun tämä aihe nousee esille ovat ihmiset keksimässä mitä värikkäämpiä keinoja pedofiilien rankaisemiseksi, mutta erittäin harvoin ehdottamassa todellisia keinoja ongelman helpottamiseksi.

Jos tuokin oli vielä kovin vaikeaselkoista niin:

EI...

- en haluaisi että yksikään lapsi joutuisi koskaan pedofilian uhriksi

- en haluaisi että kukaan muukaan tulisi millään muullakaan tavalla pahoinpidellyksi

- haluaisin että keskittyisimme kärsimyksen lisäämisen sijaan sen ehkäisemiseen

 

Vastaukset

Vieras

#30 Re: Re: ...

2010-12-20 15:10:27

Minä olen kyllä sitä mieltä että rangaistuksen pidentäminen on todellakin ennaltaehkäisevää. Kun pedofiili tuomitaan ehdolliseen/muutaman vuoden ehdottomaan vankeuteen, niin eihän se ole kuin ajan kysymys koska tuomionsa suorittanut herra muuttaa sinun naapuritaloon ja jatkaa harrastuksiaan. Ehkäpä kuntoutuksessakin on pointti, mutta minä en kykene ajattelemaan pedofiilia uhrina kun hän on hyväksikäyttänyt ja tuhonnut lapsen elämän. Olipa pedofiili kuinka sairas sitten tahansa, seuraukset on oltava olemassa. Mainitsit ettet ymmärrä rankaisemisen tärkeyden jankkaamista. Ehkäpä kantasi ymmärryksestä muuttuu radikaalisti, jos uhriksi joutuisi oma lapsesi. Nykypäivänä tuntuu, että sairaus on mainio tekosyy tekemään pahaa viattomille kantamatta seurauksia.

haluanvastauksen

#39 Re: Re: ...

2011-02-27 21:44:07

#25: P Peloton - Re: ...

tiedättekö minkälaisen tuomion voi saada siitä, että ehdottaa lapselle seksisuhdetta , ja lähettelee tekstiviestejä puhelimeen missä puhutaan kun mies ajattelee yhdyntää kyseisen lapsen kanssa, ja lähettää kuvia omasta sukuelimestään?? koska minusta tämä on erittäin kauhea teko! Ja jos tästä on todisteita mitä voisi tapahtua tälle miehelle joka on ahdistellut lasta?

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

2016-12-08 20:16:13