Maahanmuuttajien tuet

Kommentoitu viesti

salminen
Vieras

#60 maahanmuuttajat

01.12.2010 06:30

on se kumma kun noi mamut saa fatasta rahaa mutta silti ollaan tuolla leipäjonoissa ja sitä leipää ei oteta mitenkään vähän vaan vähintään kahteen kassiin sitä ängetään.sitten ovat niin röyhkeitä että rynnitään ottamaan leipää ja siinä samassa tönitään mummot kumoon.olen itse ollut näkemässä tapauksen jossa mamu tönäisi röyhkeästi liki kasikymppisen mummon lattialle eikä tehnyt mitään vaan suuntasi suoraan rohmuamaan leipää.niiten röyhkeydellä ei ole mitään rajaa.mistähän mahtavat saada viimeistä huutoa olevat kännykät jota esittelevät toisilleen ja kehuminen on kovaa.ei meikäläisellä ole varaa ostaa kunviidenkympin kännykkä mutta mamu nuorilla on monta sataa euroa maksavat kännykät.

Vastaukset

antti vaurio porista PERUSSUOMALAINEN K.
Vieras

#61 Re: maahanmuuttajat

2010-12-01 15:59:58

#60: salminen - maahanmuuttajat 

HUONOSTI KOULUTETTU JA OMA NAPA TUIJOITTAJIA IHMISIÄ KAIKKIALTA TÄNNE AIHEUTTAA MONIA VAIKEUKSIA,ESIM KOULUPUUTE,ISLAM,MIEHEN RAAKUUDET,MURHAT,KUNNIAMURHAT,TYTTÖJIENHÄIRINTÄ,MUUT (RAISKAUDET,VARKAUDET,NÄPIT,TÖNIMISET,YLIMIELISET,JNE).NIIN TULEE NEGATIIVISIA PUOLIA.MINÄ HENKILÖKOHTAISESTI EN HALUA HEITÄ TÄNNE.LIIAN SUURI RISKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!LOPETTAKAA HYYSÄRIN TEOT.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Vieras

#183 Re: maahanmuuttajat

2012-05-05 17:59:25

#60: salminen - maahanmuuttajat

eli oot yhen mamun nähny tönäisevän jonku mummon ni kaikki mamut tönii mummoja??? :D näin kerran suomalaisen pahoinpitelevän lapsen, eli nyt oletan että kaikki suomalaiset pahoinpitelevät lapsia, ja mitä toho kännykkään tulee ni on olemas sellanen "hieno" asia ku osa-maksu ilman tuloja..


Vieras

#889 Re: maahanmuuttajat

2013-04-09 08:32:33

#60: salminen - maahanmuuttajat

Sitä paitsi, näillä on omat jakelupisteet, joista käyvät tarvikekassinsa noutamassa. Asiasta, kuten mistään muistakaan näitä koskevista asioista ei vain haluta/eikä saa puhua.