Helsingin joukkoliikenteen heikentäminen

Kommentoitu viesti

Minäkö muka jäävi?

#41 Re: Nyt riittää!

28.01.2013 09:29

#39: Polkupyörät syrjemmälle! - Nyt riittää! 

 Katsopa itse Wikipediasta, kenen kanssa HSL:n eli Helsingin seudun liikenneyhtymän toimitusjohtaja Suvi Rihtniemi on naimisissa ja vertaa sitten Töölö-seuran tietoihin. Herra näköjään juuri puolusteli viimeisessä Töölöläisessä HSL:n mainioita ratikkareittimuutoksia. Piiri pieni pyörii...

Vastaukset

eläkeläinen etu-Töölöstä

#42 Re: Re: Nyt riittää!

2013-01-28 14:53:10

#41: Minäkö muka jäävi? - Re: Nyt riittää!

Luin eilisestä Töölöläisestä "herran" artikkelin koskien raitiovaunu 3:n historiaa ja nyt muutosta 3:ksi ja 2:ksi!!!Artikklille oli uhrattu melkein kokonainen sivu .Itse liki 60 vuotta täällä asuneena en ole ymmärtänyt, miten yhden ratikan 3B:n ja 3T:n numerot voivat herättää sellaisia "intohimoja" HKL:n virkamiehissä ja kaupungin hallituksessa? Tietysti aikaa  saadaan kulumaan työpöydän ääressä ja näin sivuutettua huomattavasti tärkeämmät asiat ratikoiden ja bussien reitit! Hämmästykseni oli äsken myös aikamoinen, seisoessani Kampin 3:n pysäkillä. Olen ihmetellyt, miten ratikoita kulkee niin harvakseen, mutta juuri iltapäivällä 10min. aika muuttuukin 11min, täällähän Töölössä ei siihen aikaan kulje "ketään" ratikat aivan tyhjinä, kuitenkin vaunuun  sisälle ei tahdo mahtua!

Olen todella hämmästynyt/pettynyt  Töölö-seuran asenteesta, ei ainoatakaan sanaa Mechelinkadun tilanteesta. Eniten tässä harmittaa vaaleissa antamani ääni, jonka luulin menevän henkilölle, jota meidän täällä Töölössä asuvien asiat kiinnostavat - mutta ei sanaakaan!!!