Jääkiekon MM-kisat takaisin YLE:lle

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Jääkiekon MM-kisat takaisin YLE:lle.

#76

Kohta ei näy mitään urheilua ilmaiseksi miltään kanavalta vaan sillä yritetään rahastaa. Voisiko jääkiekko edes pysyä ylellä?

#77

Just! ja turhia, keskeyttäviä ja fiiliksen pilaavia, mainoksia kesken kisan tai mikä onkin menossa, tuskin kaivataan!
snusnäkki

#78

veikkaan että mm kisojen katsojaluvut laskevat todella reilusti ainakin 70prosentilla ellei jopa enemmänkin.. mutta ei se mm lätkä ole mitään ilman yleä ja mertarantaa. Ja jos mm kisat menee vielä maksullisille niin siitä vasta soppa syntyy..
Mä ainakin aion protestoida asiaa niinkuin varmasti moni muukin joten eiköhän pistetä tästä kunnon huuto ja vaikka kapinaan jos on pakko.
ja ne helevetin mainokset kun mtv3 tunkee niitäkin joka väliin niin siinähän menee fiilis! ei tämmönen vetele!

mtv3 voi mun puolesta haistaa pitkä pask* !

#79

MAINOKSET EIVÄT KUULU JÄÄKIEKKOMATSIN VÄLIIN!

#80

Kisat kuuluu ylen- kanaville ja piste.
Tomi

#81 Re: Meinaat saada kanavan ostettua kuukaudeksi? Onko se sopimus 6kk vai 12kk? Kannattaa tarkistaa

#82

buuu mtv

#83

En ole kuullut kenenkään kiekkojännärin sanovan mitään positiivistä MTV3:sta, koskien MM-lätkän vallan vaihtoa. Paitsi ehkä Mika "kulmakarvaton" Saukkosen. En ihmettele ollenkaan. On mainoksia, on maksukortteja, on Sakkonen, taas mainoksia...
Ensi vuonna on kotikisat! Maksukortin taakse menevät sellaiset ottelut, kuin Kanada-USA, Ruotsi-Venäjä jne...

Tätä en hyväksy! Kansa ei hyväksy!

#84

Ehdottomasti takaisin YleLLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
esa

#85

Hirtetään mtv kolmosen pomo ja muut nerot jotka tämän on keksiny niin eiköhän sitte saada jotain järkeä tähänkin asiaan!!!!!

#86

Tärkeä asia koko Suomelle.

#87

Todellakin takaisin!

#89

EI LÄTKÄÄ MAKSULLISEKSI!
Gööer

#90

VOI JUMALAUTA JOS LÄTKÄ TULEE MAKSULLISEKSI! KAIKKI EI PYÖRI RAHAN YMPÄRILLÄ!!mtv3men mulkut voisivat hidastaa.

#91

Haluaisin Jääkiekko pelit takaisin Ylelle, kun ei kaikilla ole hyötyä edes tilata mitään lisäkanavia ja jääkiekkoa pelaavat miehet ovat useimmiten tosi hyvän näköisiäkin ja tämä on mielyttävä urheilulaji myös naisille :) Olkaa kilttejä ja lähettäkää Ylelle jääkiekko pelejä :)
Tuke

#92 MM-Kiekko telkkarissa

Totuushan se on että Mertaranta on ainoa ihminen joka osaa selostaa Suomen jääkiekkomatsit oikealla tavalla. Maikkari siirtää noikin luultavasti vain maksullisille kanaville nähtäväksi, joten ei niitä kukaan jaksa katsoa ku mainoksia vaan joka (kirosanat näköjään sensuroidaan?) välissä ja kommentaattorit on just jotain Mika Salo luokkaa.
JK

#93

Suomen ottelut ja finaalit näkyvät ilmaisilla kanavilla, mertaranta selostaa suomen ottelut. Eli ei se nyt niin paha ole.
Anonyymi

#94 Re:

#3: Jari Kauppila -

Ei muuten ole! Mertaranta jatkaa selostusta, mutta ota huomioon että jääkiekon siirtäminen maksullisille kanaville on hanurista. Katsojia tulee olemaan paljon vähemän ku koskaan ennen, eikä kaikilla ole edes varaa tai mahdollisuutta sitten niitä katsoa. Onhan se nyt sanomattakin selvää että Suomi-lätkää pitää nähdä ilmaiseksi!

Pettynyt

#95 Helvetti!

Kaikki lätkän maajoukkue pelit YLE:lle ja vähän sassiin! MTV3 ja sen ahneus hakee jo vertaistaan!!
Matti

#96 MTV3 sucks!

MTV3 kehtasi vielä sanoa että ei näitä pelejä ole mahdollista näyttää MTV3:lla. Kyllähän se hyvin onnistui YLE:llä TV2:lla!!

#97

Se on taas se raha mikä ratkaisee!
Onneksi tässä, kun palvelut huononee ylellä saadaan ensi vuonna kuitenkin tuo "Upea" ylevero!

#98 Matti Heikkilä

Kyllä se on V-mäistä kun kisat MT3 kiekko ja tulee vaan suomenpelit ilmaseks. Ja nekin *aska selostuksella. Äänet pois kun katsoo!

NYt jää kyllä luultavasti kisat katsomata. Tietenkin tulokset katson netistä

#99

ihk!
MOTONET

#100 JÄRKIPUHETTA

MERTARANTA SELOSTAMAAAN JA MM-KISAT PITÄÄ NÄKYÄ YLELLÄ! JOKAISEN SUOMALAISEN PITÄÄ SAADA NÄHDÄ MM-KOTIKISAT ILMAISEKSI!!

Kommentoi adressia