Vesistöjen puolesta - Stop Talvivaara

Vesistöjen puolesta - Stop Talvivaara / Tiedotteet / Kaivos kiinni - kaikki mukaan! / Kommentit

#1

Talvivaara oli alkujaankin rikos ja osoitus poliittisesta korruptiosta.
Puhtaan veden puolesta

#2 Puhdistamot rakennettava heti

Tervehdys !

Tapahtuupa Talvivaarassa mitä tahansa ( toiminta lopetetaan tai se jatkuu ) sijoitettavilla varoilla on välittömästi rakennettava riittävän suuri kapasiteettinen puhdistamo, jonka kautta kaikki ympäristöön laskettava vesi kuljetetaan ja puhdistetaan. Myös pohjavesiin imeytyvät vedet pitää pysyä puhdistamaan. Jokainen tietää, että tämä vesien puhdistusprosessi saattaa kestää jopa satoja vuosia.

Puhdistamoihin tarvittavat rahat voisi periä Pekka Perältä.

Lauri Konsala

#3 Vai vielä fygee

Soon nyt sillain että Talvivaara ajettiin alas.  Koko jengi menee nyt puhdistamaan vesiä ennen kun ne menee Kuopioon ja Vuokseen.

Oliko tämä Talvivaara stop tarkoitus. Seon nyt myähästä rypistää kun on housussa jo.

Parenpi nyt kun ei milloinkaan. Hyvää onnea!

Lauri Konsala

#4

Raha ei auta siihen kun vedet valuu vesistöön. Ei sadettakaan voi nostaa takasin taivaalle.

#5

Kyllä Nuasjärvi on pidettävä puhtaana jo kalastuksen takia sekä uima ja saunavedet on oltava käyttökelpoisia jatkossakin! Vesistömme on meille arvokasta luonnon varaa,jota ei pidä mennä pilamaan putkistolla laskemalla likavedet järveen!

#6

Tuollainen kaivostoimin, ei vain tässä tapaksessa, vaan yleensäkin, pitäisi voida estää. Ottakaa yhteyttä puolueenne oikeistosiipeen ja sanokaa suorat sanat, ja jos se ei riitä, vetäistkää vaikka pikkujouluissa turpiin!

#7

Kommenttini on yksinkertaisesti KIITOS teille kaikille oikean ymmärryksen omaaville.

#8

Allekirjoittakaa

#9

Kaivosasiantuntia ely-keskuksen päällikkö Kari Pääkkönen on myös osallinen kaivoksen suunnitteluun. Hän on ollut myöntämässä lupia jotka ovat johtaneet katastroofiin, eli myös Pääkkönen tulee asettaa vastuuseen - Pääkkösen olisi pitänyt erota virastaan ajat sitten. Missä on puhistuslaitos? Ei tarvita likaputkea Nuaseen - tarvitaan puhdasta vettä.

#10

STOP Talvivaara! Puhtaiden vesistojen ja veronmaksajien rahojen puolesta!

#11

Toivottavasti koko Talvivaara-jupakka ei ole juoni, jolla kyseinen maa-alue saatetaan ulkomaiseen omistukseen ja hallintaan ( vai onko jo ) ja lypsetään pääomat suomalaisilta pankkieliitille. Mikä mahtaa olla yhteys Monacon ruhtinaan joidenkin vuosien takaisen Lappi-vierailun ja Talvivaaran välillä - onko sitä? Jos minkä voi sanoa varmuudella niin ko. tason tyypit eivät "piipahda" Suomessa sattumalta ja ilman tarkoitusta......

#12

Maata siunataan, kun sitä hyvin hoidetaan.

#13

Kiinni vaan kaivos, ja sotkijat oikeuteen vastaamaan teoistaan, korvaamaan vahingot sekä puhdistamaan jälkensä.

#14

En voi osallistua mihinkään tilaisuuteen tai kulkueeseen koska asun Lapissa!!! Minulle tärkeintä olisi se, että ympäristövahingot ovat mahdollisimman pienet tämän jälkeen enkä ole varma, onnistuuko se stop Talvivaara-hommalla koska kuitenkin tulee jälkipyykkiä joka on saatava puhtaaksi!

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…