Vetoomus Palosaaren kirjaston säilyttämiseksi

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Vetoomus Palosaaren kirjaston säilyttämiseksi.


Vieras

#1

31.08.2015 13:55

koska haluan että pienet lapset saa käydä koulunsa mahdollisemman lähellä kotia.

Vieras

#2

31.08.2015 16:54

Suomen ensimmäinen yleinen lainakirjasto oli vuonna 1794 Vaasan Luku-seuran kirjasto, joka lainasi kaikille kaupunkilaisille eikä vain osakkailleen. Palosaaren kirjasto on Vaasan vanhin lähikirjasto, joka toimii vuonna 1929 valmistuneessa kirjastorakennuksessa Palosaaren torin laidalla. Kirjastoista saa sivistystä, virikkeitä, mielen rauhaa, virkistystä tässä hektisessä maailmassa!
mk

#3

01.09.2015 06:29

kirjasto on enää yksi harvoista paikoista, jonne kaikki ovat tervetulleita ikään, tai statukseen katsomatta. se tarjoaa sivistystä ja virikkeita. se on tärkeä tiedon ja tasa-arvon symboli lähiasukkailleen. monelle se on ainut paikka missä on mahdollista lukea esimerkiksi lehtiä tai tuntea itsensä osaksi jotain sosiaalista yhteisöä. säilyttäkää palosaaren kirjasto. se kantaa pitkäaikaista hedelmää!


Vieras

#4

01.09.2015 07:32

Palosaaren kirjasto on lähikirjasto mm. Gerbyn, Västervikin, Pukinjärven, Isolahden, Vetokannaksen asukkaille. Alueen ainoaa kirjastoa ei saa lakkauttaa!!!


Vieras

#5

01.09.2015 10:31

Väärä kohde säästää! Tarvitsemme lisää sivistyksen ja sivistämisen kohteita kaupunkiimme!

Vieras

#6

01.09.2015 11:28

Koska kulttuurin rahoittaminen on kaupungissa kehnoa. Ja kirjasto on kulttuurin peruspilari.

Vieras

#7

01.09.2015 12:11

Palosaaren kirjasto on myös gerbyläisten kirjasto. Kaupunkiin pidempi matka ja siellä on huonot pysäköintipaikat. P-paikkoja on entistä vähemmän jos Palosaaren kirjaston käyttäjät ohjataan kaupungin kirjastoon. Gerby/Västervikissä n. 10 000 asukasta.

Vieras

#8

01.09.2015 13:50

Tämä oli ensimmäinen kirjasto, johon tutustuin ja lainasin kirjoja, se oli vuonna 1957.
Sen jälkeen olen käyttänyt tätä kirjastoa, usein silloinkin, vaikka asunut muualla kuin Palosaarella.
Tämä on kotipaikkani Gerbyn lähin kirjasto.

Vieras

#9 Skandal

01.09.2015 14:11

Att Vasa inte skulle ha råd att upprätthålla en av sina äldsta, vackraste och mest omtyckta kultur- och bildningsinstitutioner är en skandal. Vart går pengarna som ska sparas in? Det skulle jag som skattebetalare vilja veta. 


Vieras

#10

01.09.2015 17:02

koska olen käynyt palosaaren kirjastossa heti kun olen osannut kävellä. nyt olen 70 vuotias ja edelleen kirjaston ahkera asiakas. kiitokset kirjastoni mahtavalle väelle avuliaisuudesta ja ystävällisyydestä. toivottavasti yhteistyömme jatkuu.

Vieras

#11

01.09.2015 19:16

Minulle Palosaaren kirjasto oli ainut mahdollinen paikka minne lähteä kolmen lapsen kanssa. Ilman autoa ja ilman rahaa pystyimme tehdä lapsille ihanan retken päivään ,jolloin lapset saivat kaikki omaan ikään sopivaa katseltavaa,juttuseuraa kirjaston täteistä,kaloja seurata,leikkiä...äiti sai hetken hengittää. En olisi millään jaksanut kävellä tupla-vaunujen ja taaperon ja usein koirankin kanssa kaupungin kirjastoon,joka tänäänkin tuntuu liian isolta meidän mieleen.
Aikuisten oikeesti
Vieras

#12

04.09.2015 15:23

Asia on todella TÄRKEÄ,JA KOSKETTAA MONIA Vaasalaisia! LUKEMINEN KANNATTAA AINA!!!


Vieras

#13

10.09.2015 11:21

Vaasassa, juuri Palosaaressa asuu paljon opsikelijoita ja kirjasto on monelle hyvä paikka opiskella, poissa pienestä opiskelijaboksista

Vieras

#14

16.09.2015 17:53

Olen asioinut Palosaaren kirjastossa koko ikäni sillä se on juuri oikean kokoinen ja juuri sellainen lämmin ja "viisas" paikka niinkuin kirjaston pitääkin olla:)