Äitiä ja kolmevuotiasta Sämää ei saa käännyttää Suomesta.

Vieras

Eihän äitiä ja lasta voi palauttaa kriisialueelle!! Vaikka suoranaisesti äiti ei ole tappilistalla, mikä estää vahingoittamasta tappolistalla olevaa isää tappamalla hänelle tärkeät ihmiset. Äiti ja lapsi ovat yhtä kuin kuolleet jos heidät palautetaan!

Vieras

Mies on saanut pysyvän oleskeluluvan Suomeen. Hänen kotouttamisensa tänne onnistuu parhaiten, kun saa perustaa perheen. Ei siinä ole taktikointia, vaan se on täysin luonnollista. Luonnotonta sen sijaan on erottaa lapset vanhemmistaan!

Vieras

Inhimillisyyttä ja lapsen etu!!! Missä on päättäjien omatunto?

Vieras

On todella väärin, että äiti erotetaan lapsista ja perheestään. Äiti ja lapset kuuluvat yhteen ja koko perhe.

Humanitaarisista syistä.

Vieras

Kotouttamispolitiikan parantaminen on ollut kaikkien puolueiden yhteinen tavoite. Tämäkö sitä nyt on? Lisäksi täysin väärin ja epäoikeudenmukaista. Suomi ei ole enää oikeusvaltio mikäli tälläisiä päätöksiä voidaan tehdä.

Vieras

Koska päätös on sairas ja epäinhimillinen eikä tue miehenkään hyvinvointia ja kotoutumista vauvalle syntyvistä traumoista puhumattakaan. Olen järkyttynyt uutisesta. Suomi ei silti tunnetusti tue perhe-elämää.

Vieras

Äitiä ja pieniä lapsia ei saa erottaa toisistaan!! Se olisi todella väärin ja koska isällä on työpaikka pystyy varmasti perheensä elättämään

Vieras

Inhimillisistä syistä. Perheitä ei saa hajottaa.

Vieras

Päättäjillä ei ole todellista tietoa tuloista.Tulorajat on hatusta vedetty. Tulorajat ei voi olla esteenä maahanmuutolle ja turvapaikansaamiselle.

Vieras

Perheen erottaminen on kohtuutonta ja epäinhimillistä.

Perheet pidettävä yhdessä <3

Vieras

Näissä virkamiehien hommissa ei ole enää järjen häivääkään!! Ei perhettä saa erottaa. Jättäkää muutama maleksija ottamatta ja antakaa perheen elää täällä rauhassa. Hehän ovat jo sopeutuneet tänne.

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

Perhettä ei saa hajoittaa
Inhimillisyyden puolustaja

#116 Hippi puhuu

Allekirjoitin, koska asia on moraalisesti niin päin peetä kuin olla ja voi. Inhimillisyys ei katso sukupuolta tai sukupuolettomuutta eikä rotua tai kansalaisuutta. Yrittäkää olla ihmiset empaattisia ja ymmärtäväisiä; mitä jos tämä sattuisi teille itselle? Arvoihini kuuluu aina inhimillisyys ja ihmisyys. Siksi puolustan niitä joilta sortajat ja riistäjät yrittävät viedä kaiken.

Rakastakaa, älkää vihatko!

Epäinhimellinen päätös!

No mitäpä luulet.
Mahmoud Machaal

Voin sanoa, että koin suorastaan oksettava olo. Hyvin törkeästä ja epäinhimillinen päätös.
Mitä ihmettä Suomessa oikein tapahtuu!?

Vieras

Koska en tahdo asua maassa, joka tekee näin epäinhimillisiä, perusihmisarvon ja lasten oikeuksien vastaisia päätöksiä. Maa, joka tekee tällaisia päätöksiä, on vajonnut eettisesti surkealle tasolle.

Vieras

Koska täällä on oikeesti enemmän häätöä tarvitsevia ulkomaalaisia turvapaikanhakijoita. Alotetaan rikollisista ja oikeesti töitä tekevät perheelliset jätetään rauhaan. Eikö tämän asian tajua täysin pässikin?!!

Vieras

Koska kaikkkien etu vaatii mahdollisuutta perheen asua yhdessä. Se tulee Suomellekin halvemmaksi, jos tässä nyt vain on taloudelliset syyt päätöksen takana. Siltä tuntuu koska päätöksellä ei voi olla mitaan inhimillistä syytä.

Vieras

Koska perhettä ei voi noin erottaa.

Vieras

Mikä ei ole kohtuus, ei voi olla lakikaan.

Vieras

Oikeudenmukaisuuden ja ihmisarvon kunnioituksen takia

Kommentoi adressia