Äitiä ja kolmevuotiasta Sämää ei saa käännyttää Suomesta.

Vieras

Tässä on esitettävä kysymys: Onko lapsia pakko erottaa äidistään? Onko se täysin välttämätöntä? Koska vastaus on EI, tässä tulee toimia sen mukaisesti.

Vieras

Tämä päätös on julmuuden ja tyhmyyden huipentuma.

Vieras

Äidin ja kolmevuotiaan lapsen karkottaminen ja erottaminen muusta perheestä on epäinhimillistä ja vastoin lasten ja koko perheen etua. Äiti ja lapsi olisivat mitä todennäköisimmin hengenvaarassa kotimaassaan ja olisivat yksin vailla tukea ja suojaa. Karkottamispäätös on brutaali ja käsittämätön. Inhimillisyys ja ihmisoikeudet vaativat päätöksen purkamista.

Vieras

On todella väärin hajoittaa perhe ja erottaa lapset toisistaan ja vanhemmastaan.

Vieras

Tällä tavalla ei toimi sivistysvaltio. He ovat asuneet täällä jo 7 vuotta. Isä on töissä.

Vieras

Epäinhimillinen ja julma päätös. Hävettää Suomen puolesta.

Vieras

En voi uskoa todeksi näin epäinhimillistä kohtelua.

Vieras

Tuollainen päätös on täysin epäinhimillinen.
yh

#159 ei ymmärrä

jos olisi kyse yh äidistä, jolla ei perusteita jäädä suomeen niin ymmärtäisin. Mutta että perhe erotetaan toisistaan koska isä tienää liian vähän?? WTF?? eiks tällä periaatteella pitäs suomalaistenkn perheet erottaa jos toinen vanhemmista tienaa liian vähän.

Vieras

Törkeää perheen kohtelua, epäinhimillistä ja piittaamatonta! Karkoituspäätös on peruttava! Suomi ei voi/saa olla tällainen!

Perhettä ei saa erottaa!

Ei saa hajoittaa perhettä

Vieras

Katson kansalaisvelvollisuudeksi ilmaista järkytys ja oma kanta tämänkaltaisen tapauksen johdosta. Heitä ei saa käännyttää.

Todella epäinhimillistä...

Vieras

Ei tämmöistä voi ja saa tapahtua. Perheelle kaikki tuki ja toivottavasti saavat elää yhdessä jatkossakin. Miksi erottaisimme ja aiheuttaisimme turhaa tuskaa ja mielen järkkymistä.

Vieras

Perheen pitää saada pysyä yhdessä asuvatpa he missä maassa tahansa, poliittisin perustein perheitä ei pidä hajoittaa.

Vieras

Tämmöisessä päätöksessä ei ole mitään järkeä! Jos vaimo palautetaan vaikeutuu myös miehen sopeutuminen maahan. Kyllä perheen on oltava koossa.

Puolustan turvapaikanhakijaperheiden yhdistämistä.

#169 Re: Re: Hyvä

#135: 17v muikkeli - Re: Hyvä

Erottaa äiti ja 3 kk vanha, rintaruokinnassa oleva vauva toisistaan. Mikä siinä on hyvää? Perhe on elänyt isän palkalla. Miten isä käy töissä, jos jää kaksin vauvan kanssa? Jos ajattelet vain rahaa, kalliimmaksi se kai yhteiskunnalle tulee.

Vieras

Koska perheitä ei saisi hajottaa. Nuoret yksinäiset miehet voi palauttaa.

Vieras

Ettei noin suuri inhimillinen vääryys tapahtuisi.

Vieras

Ei perhettä pidä hajottaa. Lapset tarvitsevat kumpaakin vanhempaansa kun kerran he ovat olemassa. On olemassa aivan tarpeeksi rikkinäisiä perheitä jo, ilman että niitä pitää tekemällä tehdä.

Vieras

Ei ole perheen eikä eteenkään lasten etujen mukaista, että perhe hajotetaan. Isä kuitenkin on työssä käyvä. Kuinka perheen vauva pärjäisi ilman äitiä?

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

Vieras

Koska tuo on sairas tilanne enkä halua asua yhteiskunnassa jossa tehdään näin barbaarisia ratkaisuja.

Kommentoi adressia