Äitiä ja kolmevuotiasta Sämää ei saa käännyttää Suomesta.

#26

Aitia ja kolmevuotiasta Samaa ei missaan tapauksessa saa palauttaa İrakiin. Eika aitia ja vauvaa saa erottaa. Tama kaikki on taysin epainhimillista ja kun mies on vaarassa İrakissa, niin koko perhe on. Vaikka aitia ei tapettaisi, niin hanet voidaan pahoinpidella ja raiskata. Tama on arkipaivaa siella. Taalla Tuırkissa olemme ajan hermolla uutisten kautta. HOİ, MİSSA ON SUOMEN İNHİMİLLİSYYS İHMİSOİKEUSASİOİSSA.!!!!!!!!!!!!

#27

Ei suomalainen yhteiskunta voi kohdella ihmisiä näin julmalla tavalla.

#28

Ei ihmisiä voi kieltää elämästä elämäänsä siksi, että oleskeluluvasta ei ole varmuutta. Lapset ovat syntyneet Suomessa, eivätkä tiedä muusta. On täysin epäinhimillistä erottaa lapset vanhemmistaan. Jos yritetään mukamas edesauttaa kotoutumista, niin mitä tällainen aiheuttaa muuta, kuin katkeruutta perheesi hajoittanutta yhteiskuntaa kohtaan. Ja kyllä, ihan oikeutetusti.

#29

Inhimillisyysrikos ja sydämettömyys vain voi erottaa äidin lapsistaan!

#30

Tilanne on täysin epäinhimillinen ja päätös käsittämätön! Näinkö toimitaan Suomessa 2016!?!? Miettikääpä isän tunteita jos ja kun vaimo ja lapset joutuu raiskatuksi, siepatuksi, kidutetuksi ja surmatuksi kotimaassaan jouduttuaan palaamaan sinne. Tässä on vainoajille keino rangaista ja kostaa perheen isälle. Tämän jälkeen isällä ei välttämättä ole enää mitään menetettävää, ei ehkä mitään syytä elää. En ihmettelisi YHTÄÄN jos katkeroituisi ja haluaisi kostaa jollain tavalla. Niin surullista!!!

#31

Tällaiset päätökset ovat täysin epäinhimillisiä. Tuloihin perustuvat ratkaisut ylipäätään epäoikeudenmukaista ja ihmisiä epätasa-arvoisesti kohtelevia.

#32

Täytyy taas ajatella, että jos itse olisi tuossa tilanteessa. Sehän ois ihan hirveetä.

#33

On epäinhimillistä rikkoa perhe, ajatelkaa lapsia ja äitiä, entä jos olisi oma perhe kyseessä, ei raha saa ratkaista.
Sir Taluttaja

#34

Sitä mietin että miksi imettävä äiti ja vauva erotetaan toisistaa? Tämä on väkivaltaa ja tietämättömyyttä varhaisen vuorovaikutuksen tärkeydestä. Voi dziizus!!!!

#35

Tällainen päätös on malliesimerkki järjettömästä, mielivaltaisesta, julmasta ja piittaamattomasta politiikasta. Päätöksentekijät pitää saada vastuuseen tällaista tökeryyksistä. Kun perheitä ei saa yhdistää, siitä seuraa tulijoiden syrjäytymistä, sairastumista ja puutteellista sopeutumisesta uuteen maahan. Perhe on turvallinen, rakentava ja inhimillinen ympäristö, josta kukin voi ponnistaa uuteen elämään Suomessa.

#36

Koska olen Suomen kansalainen ja se Suomi, jota olen osa, ei voi tehdä näin epäinhimmillisiä päätöksiä. Ja jos tekee, en halua olla osa sitä. Minun nimissäni ei tällaisia päätöksiä tehdä ei nyt eikä vastaisuudessa.

#37

suuri inhimillinen vääryys

#38

Päätös on tehty Suomen valtion etua ajatellen. Inhimillinen näkökulma on unohdettu kokonaan noudattaen hyvin ahdasta lain tulkintaa. Sietämättömän sydämetöntä toimintaa.

#39

Ihmisoikeudet ovat sivistyksen perusta.

#40

Imettävää äitiä ei saa erottaa vauvasta. WHO suosittelee vähintään 2 vuoden imetystä kaikille vauvoille, joten äidille tulisi myöntää vähintään väliaikainen oleskelulupa siihen asti, kunnes vauva on 2-vuotias. Koska isälle on myönnetty Suomesta turvapaikka, on ihmisoikeuksien vastaista kieltää hänen lapsiltaan oikeus molempiin vanhempiin.

#41

Päätös, jolla perhe hajoaisi on käsittämätöntä, julmaa byrokratiaa.

#42

Koska Suomen maa on muuttumassa epäinhimilliseksi, sairaiden hoito, vanhusten hoito, kaikki on retuperällä ja sen huomaa tässä asiassa myös nyt jo
Aletaan rikkomaan perheitä ja avioliittoja ei mitään järkeä, rakkautta, välittämistä,
Lapset erotetaan vanhemmista,

#43

Rajat Kiinni eläteiltä!!!!!

#44

Jotta oikeus ja inhimillisyys toteutuisivat.

#45

Allekirjoitin, koska minulla,on näin mahdollisuus yrittää vaikuttaa epäoikeudenmukaisen päätöksen peruuttamiseen, ainakin toivon niin.
Pia

#46 Hunerit ovat kunnon perhe

Hunerit ovat ihania naapureitamme. Heitä EI SAA erottaa toisistaan ja asettaa vaaraan. Tämä on minulle sydämenasia.

#47

Allekirjoitin koska päätös on inhimmilisestikin katsottuna väärä.
Miksi perhe halutaan erottaa toisistaan?
Rikkomus ihmisoikeuksia vastaan.

#48

Olen huolissani lasten oikeuksien toteutumisesta ja inhimillisyydestä Suomessa.

#49

Koska väärin karkoittaa äitiä ja lasta. Isä jäisi yksin imeväisikäisen kanssa.
Estetään tämä tragedia, koska me voidaan.

#50

Haluaisin, että Suomi olisi edelleen esimerkkivaltio lasten oikeuksien toteutumisessa.

Kommentoi adressia