Jääpelikenttiä Tampereelle

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Jääpelikenttiä Tampereelle.

Petri Kalanen
Ylöjärvi

23.11.2006 18:44

Tuntien henkilön, jonka päähän kiekko osui, voin sanoa, että oikeuden päätös oli hyvä. Yksilön maksama hinta oli aivan liian suuri. Ei voi ajatella, että "Valitettavia vahinkoja sattuu, mut ku se kiakko onnii kivaa." Jotta tämä tapaus jäisikin yksittäiseksi, oikeus kai päätöksensä teki?

Tästä johtuen toivon, että Tampereen kaupunki, kuten kaikki muutkin kaukaloiden ylläpitäjät, huolehtisivat ensisijaisesti kaukaloiden turvallisuudesta ja vasta toissijaisesti siitä, että "pojat saa lämmiä."
Ismo Kähkönen

23.11.2006 21:29

Ehdottomasti ensisijaisesti Tampereen kaupunki saisi kantaa oman vastuunsa tapahtuneesta!
Nyt on kuitenkin käymässä niin, että nuoret joutuvat kärsimään Tampereen kaupungin huonosta kaukaloiden turvallisuuden huollosta.
Ei nuoria, jotka omasta ilostaan liikkuvat ja pelaavat kaukaloissa saa laittaa ikävän tapaturman "maksajiksi."

Jos tällaiset tapaukset pitää oikeuden päätösten ja siihen Tampereen kaupungin reagoimalla tavalla saada yksittäisiksi, niin samantien voidaan lakkauttaa liikuntatoimi kokonaisuudessaan. Samoin pitää myös asettaa nuorille ulkonaliikkumis-ja harrastamiskielto. Kyllähän siinäkin tulisi kaupungille mukavasti säästöjä :) Eipä tarvitsisi huolehtia kaupunkilaisten liikuntapaikoista:)
Soile Karvinen
Vihti

24.11.2006 07:38

Johan Treen kaupunki myrkyn lykkäsi. Itse teen vapaaehtoistyötä urheilua harrastavien lasten kanssa ja siksi olen Ismon kanssa samaa mieltä siitä, että on väärin laittaa lapsia ja nuoria kärsimään ikävän tapauksen vuoksi. Eikös kaupunki voisi mieluummin esimerkiksi laittaa mailapeleistä varoittavia kylttejä alueille, missä näitä ulkokenttiä on? Hallithan olisi hyviä ja turvallisia paikkoja pelailla, mutta a) vuorot maksavat tuhottomasti ja b) vapaita vuoroja ei välttämättä löydy seurojen ulkopuolisille lajien harrastajille.

Olen aina ajatellut Tamperetta lasten ja nuorten urheilua tukevana kaupunkina, joka tarjoaa kaikille asukkailleen saman mahdollisuuden harrastaa esim. jääkiekkoa iästä ja varallisuudesta riippumatta, mutta en tainnut olla sittenkään oikeassa. Toivottavasti kaupunki ei kuitenkaan yritä päästä irti velvollisuuksistaan helpoimmalla mahdollisella tavalla...
jorma erämies
helsinki

03.12.2006 13:40

hommatkaa isommat aitaukset
Kari Järviö
Adressin tekijä

06.12.2006 23:38

Kiitos kaikille adressin allekirjoittaneille. Lopputuloksena maalit säilyvät kentillä. kaupunki myös tutkii miten turvallisuutta voidaan parantaa. Hyvä näin.
niko voutilainen
mikkeli

20.06.2007 14:19

hyvä että säilyvät!tampereen kaupungin kuuluukin tukea urheilu mahdollisuuksia.tiedän tunteen koska minuakin on kiekko kosahtanut päähän ja se tuntui ikävälle mutta poika ei voinut asialle mitää koska kiekko kimmahti ylärimasta.