Lapinlahden puolesta

Lapinlahden puolesta / Tiedotteet / Lisää nimiä Lapinlahden puolesta / Kommentit

04.05.2020 16:08

Jaoin ainakin twitterille ja olen ollut muutamiin päättäjiin yhteydessä sähköpostin kautta. Lisäksi olen lisännyt otakantaa.fi-palveluun yhden idean jolla Lapinlahden voisi myös pelastaa: Luonnonsuojelualueen perustaminen Lapinlahden metsille (https://www.otakantaa.fi/fi/hankkeet/459/)

04.05.2020 16:11

Hei Laitoin heti adressin eteenpäin ystävilleni. Moni on jopa ollut yhteydessä minuun ja ilmoittanut allekirjoittaneensa sen. Yhdellä ystävälläni oli vaikeuksia allekirjoittaa se. Hän eksyi sivustolla. Toimimme niin että minä allekirjoitin sen hänen pyynnöstään ja hän vain hyväksyi sen omassa sähköpostissa. Tässä tilanteessa ei valitettavasti ole paikkaa, jossa adressin voisi allekirjoittaa manuaalisesti. Onnea hankkeelle. Maila

04.05.2020 21:19

Muistakaa myös vaikuttamiskeinona myös virallisempi https://www.kuntalaisaloite.fi/ – netissä toimii sekin. Kannattajina voi olla helsinkiläinen ihminen tai yritys.
vk

05.05.2020 00:04

Jaettu fäbässä lauantauimyöhällä. 17 peukkuu ja 1 jako.

Saate:

>> Sen lahden rannoilla on sakea sielu ja oma saundi. Hullut, hölkkääjät, kuolleet, surevat, auringossa käristyvät, vedessä lilluvat, sorsien syöttäjät ja kännääjät. Minä kuulun alaryhmiin hullut, surijat ja käristyjät.

Retkeilymajan saatte laittaa jonnekin, jos tahdotte, mutta liituraitaherroja, jakkupukuleidejä ja ökyturisteja, eeeeeei. Rajansa munkin suvaitsevuudella. >>

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…