Suomi on pelastettava täydelliseltä tuholta!

Suomi on pelastettava täydelliseltä tuholta! / Tiedotteet / Ensimmäinen tiedote kannatusadressin allekirjoittajille / Kommentit

22.05.2020 16:04

Kiitos tiedonannosta! Uskomatonta tämä tila,mihin Suomea on nyt viety ja viedään edelleen.Uskon kuitenkin,että suuri muutos on tulossa,se tosin edellyttää myös tämän nukkuvan massan tietoista heräämistä ja myös kansalaisten aktiivista toimintaa asioiden muuttamiseksi.Mitä suurempi määrä meitä on sitä suurempi voima.Muutos alkaa aina yksilöstä ja jokainen voi vaikuttaa.Muutos alkaa aina ensin omasta itsestä.

22.05.2020 20:03

Kiitos että jaksatte hoitaa tämän asian loppuun asti. Voisiko tämän tiedotteenne laittaa Fb. jakoon ?? Saatais keskustelua aikaseksi, mahdollisesti. YT.Helena Hackman
oi suuri ja mahtava eurosvoliitto!

23.05.2020 06:33

erinomaista, että pidätte tiukan linjan, ei tuumaakaan periksi!

23.05.2020 19:06

Hieno homma

25.05.2020 18:33

Miksi ei kerätä 50000 nimen kansalaisadressia?
Annu66

#7 Kotimaa

10.09.2020 09:37

Mahtavaa, ku viimeinkin joku/jotkut saivat aikaan aloittaa yhteinen taistelu Suomen puolesta!

Helena

31.03.2023 08:46

Tervehdys Armi, kiitos kirjoitelmasta! Olen samaa mieltä monesta asiasta. Kuitenkin, yksitellen ei voi taistella, tarvitaan joukkoa, vaikkapa puolueetta. Virallisuus on aina vakuuttavampaa, kuin muutaman henkilön esitys. Toivottavasti, samanajattelijoita on paljon ja muodostavat ryhmän, jonka on muiden kuuneltava. Kansalaisaloite ei ole haitaksikaan. Terveisin, Helena Hirvonen

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…