Porin eläinlääkäripäivystyksen toimivuus on säilytettävä

Porin eläinlääkäripäivystyksen toimivuus on säilytettävä / Tiedotteet / Kokous lähestyy / Kommentit

01.02.2021 13:25

Miten tämä on mahdollista? Ei hemmetti!!!! Tehkää nyt heti 😱 jotain!!! Lisää väkeä ja ei pitäisi edes olla mahdollista tälläinen touhu Suomessa!!!! Eläimet yhtä tärkeitä kuin me ihmiset!!! Jos muu ei auta niin keräys sitten pystyyn niin että kaikki saavat hoitoa niinkuin pitää !!! Hävetkää te jotka päätätte näistä asioista!!!! Kyllä kiehuu!!!!🤬!

01.02.2021 14:13

Katsoin elinkeino- ja ympäristölautakunnan jäsenet ja laitoin yhdelle viestiä. Siellä on roppakaupalla ihmisiä, joille jokainen voi laittaa pienen postin menemään. Vaalit on taas pian tulossa.... ehdotin, että näin tärkeitä päätöksiä tehdessään voisivat mennä jokainen vuorollaan tutustumaan päiväksi ko. toimintaan jos eivät tiedä mitä siellä tapahtuu. On kysymys kuitenkin joillekin isoista asioista. Tänä päivänä ihmiset ovat muutenkin tiukoilla ja jonkun tuotantoeläimen tai muun sairastuminen voi katkaista kamelin selän. Satakunnan Viikko sun muut lehdet voisivat myös vähän aktivoitua!

01.02.2021 16:29

Porin ja ympäristön alueella on pientalo asutusta ja jokseenkin jokaisella kotieläimiä. Jos eläilääkäri päivystystä ei saada kärsii eläimet eniten, heitteille jättö lisääntyy. Pahimmassa tapauksessa moni menettää perheen jäsenen. Kuka on vastuussa? Kuka korvaa menetykset?
Mami, rakkaudesta eläimiin

02.02.2021 12:23

Hei,
Lemmikit ovat yhtä lailla perheenjäseniä, kuin lapset tai aikuiset. Lemmikkien täytyy saada hoitoa, aivan samalla tavalla kuin ihmisten. Jostain muusta täytyy säästöt löytyä.

03.02.2021 10:00

Kuinkahan monella lautakunnan jädenellä on lemmikkieläin? Olisi mielenkiintoista tietää. Kiitos Tero aktiivisuudestasi!

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…