Hikipedia pois netistä!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Hikipedia pois netistä!.

Eero Viitanen
Akaa

#51 hehe

04.06.2007 21:03

jos lapsi yrittää kirjottaa sana pallo mutta tekee virheen ja kirjottaa sen sijasta pillu nii kyllä se "lapsi" järkyttyy pahemman kerran. siispä kaikki pillu sivut pois netistä.
Antti Heikura
Adressin tekijä

#52 Kadun Itsekin

06.06.2007 20:27

Tämä minun tekemä adressini alkoo jo pikkuhiljaa hävettämään, mutta pysyn kannassani. Tämän kissa- jutun taustaa en tiedä, kaverini kertoi asian aikoinaan minulle. Chatit ja muut pysyköön, minä itsekin pidän kaikesta netissä olevasta roskasta jne. Mutta tällä Hikipedian sivustolla saisi vähintään olla iloitus siitä, että sivustolla olevat tiedot eivät pidä paikkaansa. Että silleen. Valittakaa vaan, mikään ei saa minua muuttamaan mieltäni!!!

Ystävällisin terveisin: Lord Snuffer, The Master of Chemistry

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

07.06.2007 00:18


adf fsg
dgs

#54 wtf

11.06.2007 21:29

mikä helvetti teillä on hikipediaa vastaan. Siellä on huippuhaúskoja juttuja. Mä tein käyttäjän vaan tätä varten. Pitäkää hikipedia netissä. Ei kukaan sitä jaksa pois ottaa. Hah. Joten kaikki allekirjoittaneet haistakaa paska ja painukaa helvettiin jos ei kiinnosta hikipedia älkääkä menkö sinne. Mitä se teitä haittaa jos ette käy siellä. Ja kiroilu ei ole säälittävää vaan voima sanoja. Siis painukaa vittuun ne jotka ei pidä kikipediasta.
Samuel Schavon
Lohja

#55 hahha

12.06.2007 01:56

ei todellakaan pois jos on niin sokea ettei huomaa nii sit ei voi mitää
Seppo Vuokare
Siilinjärvi

#56 Tässä on koira haudattuna

12.06.2007 20:53

Aika moni noista allekirjoittaneitten nimistä vaikuttaa kyllä ihmeen tekaistuilta, kuten "Saku Sammakko"... Olisiko niin, että adressin aloittaja + pari muuta ihmistä ovat ahkerasti keksineet nimiä ?
Juuso Lehtimäki
Seinäjoki

#57

15.06.2007 16:07

"Hikipedian sivustolla saisi vähintään olla iloitus siitä, että sivustolla olevat tiedot eivät pidä paikkaansa." eikö iso keskisormi ja teksti "HikipediA vangittu tietosanakirja" sitten ole? jos taas tarkoitit sitä toista hikipediaa olet oikeassa siellä ei ole minkäänlaista ilmoitusta, mutta jos osaat ihan itse pistää selaimenkin käyntiin niin kyllä artikkelin ensimmäisen lauseen lukemisen pitäis olla enemmän kuin tarpeeksi selkeä "ilmoitus", ainakin ellei lukijalla ole erittäin pahanlaatuista lukihäiriötä. http://hiki.pedia.ws/wiki/Kissa http://fi.uncyclopedia.wikia.com/wiki/Kissa

Simo Hyttinen
Espoo

#58 miksi?

16.06.2007 02:04

Haluaisin kysyä, miksi Hikipedia pitäisi poistaa. Itse en näe tähän järkevää syytä. Se on puhtaasti viihteellinen sivu, kuten Uncyclopediakin, joten miksei saman tien lopeteta vaikka Miniclipiä tai jotain muuta vastaavaa sivua. Hölmöjen hommaa, sanon minä.
Heimdall Kökkö
Liguria

#59

16.06.2007 14:48

Adressin aloittaja vaatii siis selvää ilmoitusta siitä, että jotkut tiedot voivat olla paikkansapitämättömiä ja samalla perustaa itse koko adressinsa vahvistamattomaan kuulopuheeseen. Itse kun tuolla sivustolla kävin, niin sitä paitsi etusivun ylälaidassa seisoi, että "Hikipediassa mainitut yhteydet juridisiin ja todellisiin henkilöihin, eläviin, kuolleisiin tai haamuina vaeltaviin sekä vastaavuudet todellisiin paikkoihin, ilmiöihin ja tapahtumiin ovat täysin satunnaisia. Nämä temput on tehty asiantuntevien stuntmiesten ohjauksessa, joten älä yritä tehtyjä temppuja kotonasi." ja "Hikipedian lukeminen saattaa aiheuttaa suhteellisuudentajun heikkenemistä." Kyllä siellä siis tuommoinen "varoituskin" medialukutaidottomille ja muuten vain uusavuttomille on. Jotain 90 % tämän adressin allekirjoituksista on ilmiselvästi tekaistuja, mutta tuskin adressin aloittajan tekemiä. Veikkaan, että se on Hikipedian käyttäjien tapa panna halvalla koko Adressit.comia. Ainakin siellä Hikipediassa tätä sivustoa pilkataan ja ihan aiheesta.
Muna Laatikko
MUNA_LAATIKKO

#60 Muna Laatikko poistettiin :'--(

18.06.2007 16:04

Artikkeli Muna Laatikosta poistettiin Hikipedia-sivustolta ilman järkeviä selityksiä. Heidän selityksensä oli "Täysin - Houreinen - Sepustus !!!!", mikä ei pidä paikkaansa. Artikkeli kertoi Muna Laatikosta, ja sen asukeista Hikipedian sääntöjen mukaisesti; humoristisesti ja sisältäen faktojakin. Tästä syystä minun mielestäni pitäisi poistaa koko sivusto inter_webistä.
Erittäin paska sivu saatana.
webe bark
muonio

#61 jeejee

18.06.2007 21:26

hei miksi te haluatte hikipedian pois internetistä? sehän on vain yksi iso vitsi! menkää hyvät ihmiset vaikka sinne saatanan wikipediaan ku siellä sitä tietoa on eikä teän tartte valittaa hikipediasta ku siellä puhutaan pelkkää paskakakkaa!!!
Marko Korhonen
Taipalsaari

#62 Kunnioittakaa kuolleita!

26.06.2007 11:47

Kun kuulin hikipediasta, ensivaikutelma oli ihan hilpeä, mutta kun löysin aiheen Tupac Amaru Shakurista, Rapin kuolemattomasta legendasta, joka kuitenkin on kuollut, mutta hänen kappaleensa eivät kuole ikinä! Koko Aihe oli pelkkää rasismipaskaa ja tupacin haukkumista. kyllä sitä saa hauskaa tietty olla, mutta rajansa kaikella!
jaakko juhola
Hyvinkää

#63

30.06.2007 21:43

Repesin.. Etkö tajua että se on VIIHDETTÄ! ja jos ei suo sellaisen tyyppimen huumori miellytä niin älä käy niillä sivuilla!
Umppa Lumppa
HabboHotel

#64 HELOU!

11.07.2007 23:31

siis oikeesti kun meet sinne sivulle siel lukee "tervetuloa hikipediaan älyvapaaseen luulosanakirjaan ....."
ville- kasperi sala
Haukipudas

#65

12.07.2007 02:32

Miten joku voi eksyä ASD- näppäimistössä W:stä H- kirjaimeen, joka sijaitsee melkein toisella puolella näppistä. Enemmän sekois jos sivuston nimi olisi sikipedia, qikipedia tai eikipedia.
Altaria Stone
Pori

#66

12.07.2007 21:33

Hikipedia on yleinen sivu mille kuka tahansa voi kirjoittaa huumoripitoista tekstiä. Jos joku juttu ei naurata/koet loukkaavaksi, niin muokkaa se pois ja kirjoita jotain oikeasti hauskaa tilalle? Ei tartte kaikesta hikeentyä.
Aatu Avulias
MahtiMajavaTie

#67 No kyllä

16.07.2007 15:32

Hienoa.
Kapteeni Ilmiselvä
Semmoinen paikka.

#68 Hikipedian voisi laittaa ihan vapaasti pois netistä minun mielestäni...

26.07.2007 19:24

...mutta ei tässä addressissa mainittujen syiden vuoksi.
Hikipedia pitää poistaa sen käsittämättömän paskan huumorin vuoksi.


http://hiki.pedia.ws/wiki/Maximus <- Yäk,mitä paskaa!
Kapteeni Ilmiselvä
Semmoinen paikka.

#69

26.07.2007 19:25

Niin,tuo edellisen viestini linkki on jotain käsittämättömän huonoa.
Janne peltoniemi
kankaanpää

#70 HAHAHA :D

10.08.2007 03:30

Sen verran haluan tähän keskusteluun puuttua, että jos todellakin on niin uusiavuton että ei erota hiki ja wikipediaa ja menee vahingossa väärälle sivulle niin ei kyllä taida olla kyllin kypsä internetin käyttäjäksi tai sitten on lukutaidossa vikaa. :D Tää on kyllä huvittavaa ku jotku on niin helvetin tyhmiä ihmisiä :DDDDDD
Jari Rajaniemi
Hämeenkyrö

#71

11.08.2007 17:13

ettekö te perkeleet tajua että vaikka saisitte sen 10000 nimeä, hikipediaa ei poisteta, vaikka perustaisitte adressin että "Lopetetaan koulukiusaus" tai "lopettakaa sota" ja saisitte sen 10milj. nimeä, ei se siihen lopu.
Juhani Sillanpää
Espoo

#73 Hikipedia EI pois netistä

11.08.2007 18:35

Hikipediasta löytyy joskus törkeen hyviä artikkeleita ja joitakin ihan surkeita. Hikipedia ei ole tosikoille ja kannattaa oikeesti sitte kattoa se "vangittu luulosanakirja" juttu.... ja muutenki vaikka tiedän mahtavalla armeijalla saisitte hikipedian alas ni se perustettas uudellee... Sori.
Pentti Anhunen
Helsinki

#74 HALOO!!!

14.08.2007 19:32

(lainaus #6)"HIKIPEDIA POIS INTERNETISTÄ JA HETI!

Minäkin olen mennyt aivan sekaisin, kun olen joskus mennyt vahingossa Hikipediaan luullen sitä Wikipediaksi! Etsiessäni tietoa UKK:sta, ilmestyi eteeni sivu täynnä turhaa paskaa, enkä silloinkaan vielä tajunnut että se oli Hikipedia. Tein Wikipedialle tästä valituksen ja ne helsinginherrat vain tuhahtelivat halveksuen minulle, saatana! Äänestetään tuo paska siis nyt heti maanrakoon ja vieläkin alemmas!!"

VASTALAUSE:
On oltava suoraan sanottuna aika onneton tietokoneen käyttäjä jos ei erota wikipediaa hikipediasta, kun tämän kaikenlisäksi voi tarkistaa osoiterivistä ja heti hikipedian etusivulta näkee, ettei se ole wikipedia (eism. hikipedian omlalaatuinen logo)!! Sitäpaitsi hikipedia on tehty huvin vuoksi, ei vakavamieliseen tiedon hakuun, eikä sitä saisi missään nimessä poistaa netistä sen hauskuuden takia vain sen takia että jotkut vakavamieliset vanhukset eivät ymmärrä hyvää huumoria!!
Raine Mäkelä
Tuusula

#75 Silityslauta ja korkkiruuwi

08.09.2007 01:44

Telluksella ja tällä raajarikkoisen huoran näköisellä maalla tallustaa oikeesti hikikielteisiä pottupäitä?
Apinatkin runkkaa. Toivottavasti ja tiemmä pian saatte lukea lisää wiki.. oho hikistä.
Adressit pois netistä. Mistä ihmeen netistä?
Kato hikistä jos et tiedä tai ime tamppoonias.
Alkoholin nauttiminen (mikä nauttiminen) ja tupakki olis muuten rikoksia muttaku herrakin haluaa olla lainkuuliainen. Mikä herra?
Kato wik..hikistä.
Banaania ja kotimaista kurkkuakin voi käyttää monella tavalla ja nauttia kesästä.
Mistä kesästä?
Vaaleanruskea nahkainen sohvatyyny kiinnostaa nylpyttävää suomenpervokoiraa enemmän kuin mustanahkainen toverinsa. Taitaa olla rasisti. Tai sitten se on raiskaaja.
Mikä rasisti?
Kato wi..hikistä.
Sillon tietää olevansa aika lähellä totuden lähteitä kun huomaa nauttivansa suunnattomasti kuudetta ketaa tunnin sisään keskenkäyneen suomioluen aiheuttaman vesiripulin roiskahtamisesta pönttöön neljältä aamulla.
Onneksi on Serla ja kolminkertainen pehmovaihtoehto.

Pehmomies on sellanen joka tekee juoppoämmälleen yöllä ruuat valmiiksi herätäkseen viideltä aamulla töihin. Illalla kun 14 tunnin jälkeen koti koittaa saa muksut ruokaa.
Naisetkaan ei kuulemma ole enää Ansa Ikosia.
Mikä Ansa.
Kato w....ittu ittees peilistä.