Emmerdale tunnin mittaiseksi!. Jaksoja paljon näyttämättä!

Ivy Ruonakoski

16.04.2007 00:33

No entäs sitten kun on saatu englannissa näytetyt jaksot kiinni? Sitten tulee pitkä tauko ennen kuin saatais seuraava 'erä'.
Eija Salonen
Lohja

#2 Emmerdale tunnin mittaiseksi! Jaksoja paljon näytämättä

04.05.2007 21:04

Emmerale alkoi tunnin mittaisena 90-l. loppupuolella, jolloin katsoimme v. 1990 jaksoja. Olisin tosi iloinen, jos taas voisimme nähdä 2 jaksoa peräkkäin. Yksi jakso kestää reilut 20 minuuttia + mainokset, mikä on niiiiiin lyhyt aika.

Tällä hetkellä olemme reilusti yli kaksi ja puoli vuotta jäljessä ja kesätauko pidentää väliä edelleen. Britanniassahan Emmerdalea nähdään ympäri vuoden ja tietääkseni edelleen 6 jaksoa viikossa. Nopeasti arvioiden, menisi ehkä ensi vuoden loppuun, kun olisimme suunnilleen reaaliajassa. Sitten voisimme katsoa taas jakson kerrallaan.

Uskon, että tämä monen Emmerdale-fanin toive on MTV:lle helppo toteuttaa. Lisäksi olisi hienoa, jos MTV näyttäisi rinnalla myös Emmerdale Farmia, jona sarja alkoi 70-luvulla.

Vieras

06.07.2018 23:35

Kuka idiootti tämän on kaivanut esille? Olimme vain noin 9 kk jäljessä jaksoissa, jos aletaan näyttämään kahta jaksoa peräkkäin, on tämä tilanne kuitenkin pian edessä.