Korisliigan liigapäällikkö Pekka Valpolan eroaminen

-ttj-

#1 Liika on liikaa!

11.04.2012 17:48

Ensiksi liitto KIELTÄÄ näyttämästä naisten finaaleja, kieltäytyy kaikesta yhteistyöstä, mikä tekisi miesten korisliigasta kertaheitolla paremman, ammattimaisemman ja paremmin johdetun sarjan, ja lopulta vielä kieltää maamme-laulun esittämisen? Mitä ihmeen toimintaa tämä oikein on? Liiton johto vaihtoon, hissuttelun ja hyväveli-järjestelmän aikakausi on ohi. Veikkauksen johdon kanssa saunakaveeraaminen loppuu nyt. Koripallo on niin hieno ja maailmalla arvostettu laji, että kyllä Suomen kaltaisen maan pitää pystyä tarttumaan härkää sarvista ja koripalloliitton on pakko saada uusia tuuli. Vanhojen jääröjen eväät on syöty, nyt jo liian moneen kertaan.
-HT-

#2 Re: Liika on liikaa!

12.04.2012 00:15

#1: -ttj- - Liika on liikaa!

Jotain feelua siellä selvästi pelataan. Eihän kukaan täysjärkinen kieltäydy yhteistyöstä jne. Mutta jos siellä euro poikineen napsahtelee pukuherrojen taskuihin "ohi kirjanpidon", niin eihän siihen haluta yhtään ylimääräistä yhteistyökuviota joka voisi sotkea tämän meneillään olevan vilunkipelin, senhän voisi joku sitten huomata jos kuviot kasvavat liian suuriksi.
Mutta tuota Maamme-laulun kieltämistä ei kyllä voi perustella millään, ei missään tilanteessa.

?

#3 Re: Re: Liika on liikaa!

12.04.2012 04:34

#2: -HT- - Re: Liika on liikaa!

Jotenkin minustakin tuntuu, että kaikilla ei nyt ole puhtaita jauhoja pussissaan. Samat miehet vuodesta toiseen johtavat tätä laivaa, ja jokainen vähänkin asioita kyseenalaistava jätetään heti rannalle kovia uhkavaatimuksia jakelemalla. Olisi todella mielenkiintoista, jos joku pystyis vähän avaamaan näitä asioita ja miehiä asioiden takana. Tälläinen suljettu seurakunta, joka ei halua mitään uutta ja pyrkii selkeästi salaamaan ja peittelemään toimintaansa näiden kovien uhkausten ja lausuntojensa saattelemana, on pakko pysäyttää. Valavuori on täysin oikealla asialle, mutta mistä tukea?

-HT-

#4 Re: Re: Re: Liika on liikaa!

12.04.2012 13:55

#3: ? - Re: Re: Liika on liikaa!

ASIAN JULKISEKSI TUOMINEN!

Se on se keino millä voidaan kyseenalaistaa korisliigan johdon toiminta. Kun on julkisuutta, ihmiset alkavat puhua ja kiinnostuvat aiheesta, VARSINKIN nyt kun mitään selitystä Valpolan toiminnalle ei ole tuon Maamme-laulun kieltämisen suhteen, PLUS siihen päälle vielä Aleksin toimitsijakielto. Kun heitetään ilmoille epäilyksiä siitä että siellä touhuttaisiin jotain muutakin, löytyy toimittajia ja miksei muitakin kenellä on aikaa ja innostusta alkaa kaivelemaan ja selvittämään asioita. Kun julkisuus kasvaa tarpeeksi suureksi ja JOS korisliigan johdolla ja Pekka Valpolalla ei ole täysin päivänvaloa kestävää näyttöä ja selvityksiä toiminnasta ja menettelytavoista, tulee tapahtumaan niin että lisää kieltoja, rangaistuksia sekä asiasta vaikenemista ilmaantuu. Mikäli kaikki on ok ja herroilla puhtaat jauhot pussissa, tulisi heidän vapaaehtoisesti antaa oma vastineensa asioihin eikä vaieta niinkuin nyt tuntuu tapahtuvan.

On täysin järjenvastaista että korisliigan johto ei vie lajia eteenpäin EIKÄ kuuntele parannusehdotuksia millä koripallo saataisiin Suomessa täysin uusille raiteille. Valavuori puhuu asiaa kun sanoo että nykyinen johto ei todellakaan ole tehtäviensä tasalla. Ehkä liigan johtoporras pelkää menettävänsä kasvonsa jos joku nuorempi tulee ja tuo lajille uusia näkökulmia ja parannusehdotuksia, jotka toimiessaan voisivat räjäyttää koripallon suosion aivan uusiin ulottuvuuksiin.

On myöskin täysin hulluutta jättää Aleksi Valavuoren kaltaisen koripallon ammattilaisen työpanos käyttämättä lajin hyväksi. Mikäli jossain toisessa urheilulajissa olisi yhtä intohimoinen ja suorastaan fanaattinen lajiin paneutuja, käytettäisiin hänen ideansa ja energiansa todellakin hyödyksi lajin kasvojenkohotukseen. Toimittajien pitäisi nyt hiillostaa korisliigan johtoa ja Pekka Valpolaa siitä MIKSEI hän käytä hyväkseen Valavuoren ammattimaista otetta lajiin. Kyllä selitys pitäisi antaa ja Aleksi Valavuori on todellakin näyttänyt kuluneiden vuosien aikana että hänellä on homma erinomaisesti hallussa.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko kauppojen aukiolorajoituksista luopua?