LASTEN OIKEUS VANHEMPIINSA TEHOHOIDOSSA

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista LASTEN OIKEUS VANHEMPIINSA TEHOHOIDOSSA.

#1

Käykää hyvät ystävät allekirjoittamassa lasten tehohoidon adressi. On aiban epäinhimmillistä että vanhemmat eivät voi olla kuolevan lapsensa vieressä vaikka lapsi sitä toivoo!

#2

Syvä osaanotto!

#3

lapset, vanhemmat ja työtekijät ansaitsevat uudet tilat ja tätä kautta vierailujenkin ajat varmasti muuttuisivat...kyllä vauvatehollakin joutuu vanhemmat poistumaan , jos hoitotoimenpiteitä tehdään .sielläkin on niin pienet tilat, hyvä että eivät kaatua toistensa jalkoihin.En uskalla ajatellakkaan, että ei pääsisi lapsensa luokse jos lapsi sairas!
aaimmo

#4 Uutisvinkki

pistin iltasanomille uutisvinkin tästä asiasta. toivottavasti ottaa sen asiakseen!
Äiskä

#5

ja toivoisin muutosta tapahtuvan myös muissa sairaaloissa ympäri Suomen. Itselläni on kokemusta Vaasan keskussairaalan vastasyntyneiden tehovalvonnasta ja siellä on kans tarkat ajat koska saat omaa lastasi käydä katsomassa.

#6

on adresseja ja ADRESSEJA, joihin pitää osallitua. Tämä on yksi niitä ADRESSEISTA, johon PITÄÄ osallistua. !!!!

#7

Ehdottomasti , vakavasti sairaan lapsen luona täytyy vanhempien saada olla .

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

Olli-Pekka Tervo

#10

Syvimmät osanottoni Annin vanhemmille. Tuo tarina riipaisi kyllä niin syvältä, että tuntui pakahtuvansa ahdistuksesta itsekin. Näin tärkeästä asiasta olisi ollut syytä tehdä kerralla laajempi addressi. Toivottavasti tästä tehdään valtakunnallisesti sen verran julkinen juttu, että tällaiseen asiaan tajutaan tehdä muutos.

#11

Osanottoni ja voimia Annin vanhemmille. Kiitos että olette jaksaneet aloittaa taistelun K9 käytänteiden muuttamiseksi. Kiitos Noora koskettavasta kirjoituksesta. Ajatus lapsen ja hänen vanhempiensa tuskasta Annin kaltaisissa tilanteissa saa minut voimaan pahoin. Käytänteitä on muutettava.

#12

Luin Juhon ja Annin tarinan eilen illalla ja itku tuli. Mietin asiaa omalle kohdalleni kiitollisena terveestä lapsesta. Asiat muuttuvat välillä liiankin nopeasti enkä voi edes kuvitella sitä tuskaa jos lapseni joutuisi kuolemaan ilman äidin ja isin läsnäoloa.
Osaa ottava

#13 Asia koko kansan tietoon!!

Laitoin juttuvinkin iltalehdelle!

#14

Tärkeällä asialla olette! Jaksamista ja halauksia Jani ja Eija!

#15

Allekirjoitettu..

#16

Kun pieni tyttäreni sairasti TAYK,n lastenosastolla,sain jopa yöpyä siellä,joka tuntui olevan hänelle tärkeätä.On käsittämätöntä jossei näin rikkaassa valtiossa pystytä järjestämään niin etteikö vanhenmat pystyisi olemaan vaikeasti sairaiden lastensa tukena vaikka ympäri vuorokauden?

#17

Ehdottamasti tähän asiaan on saatava korjaus inhimillisempään ja perhekeskeisempään suuntaan! Lapsen sairaus on suuri stressi- ja voimavaroja vievä tekevä koko perheelle, ei vain lapselle joka sairastaa. Kun vanhemmat saavat olla lähellä ympärivuorokauden tarvittaessa, lapsella on turvallisempi olo ja aivan varmasti se myös vaikuttaa tervehtymisprosessissa. Tai jos kuolema on lähestymässä, tuo turvaa, että joku on lähellä ja pitää hyvänä, kun pelottaa ja on kipuja sekä huonovointisuutta!

#18

Ainakin asia on saanut nyt päivänvaloa!!!

#19

Vanhemmille oikeus lapseensa mihin vuorokauden aikaan tahansa
Äiti

#20 Lapsen oikeudet

Lapsella on oikeus vanhempaansa mihin vuorokauden aikaan tahansa.

#21

Tämä sama koskee muitakin yli 1-vuotiaiden tehoja, ei pelkästään Helsinkiä.

#22

Järkyttävää :(

#23

Jaettu kaksplussan keskustelusivuille!

#24

Olisi hienoa laajentaa tämä koskemaan myös Naistenklinikan tiloissa olevaa Lastenklinikan VVY-osastoa, sielläkään ei saanut olla kuin tiettyinä aikoina paikalla. On todella raskasta odottaa ovien takana, että pääsisi vain näkemään lapsensa -vaikkei voisi muuta tehdäkään kuin silittää vähän jalkapohjasta (ainoa mihin yletti/pystyi koskemaan, missä ei ollut letkuja, piuhoja tai happikaapin reunoja).

#25

Vanhempien tulisi saada olla lastensa tukena kun tuen ja läsnäolon tarve on suurin! Kukaan muu ei voi tuoda lapselle samaa turvaa kuin vanhemmat.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…