My chemical romance uudelleen suomeen!
Ota yhteyttä adressin tekijään
jonna norrback#2 Jul 22, 2007, 11:40
UUDESTAAN!
teen teletapit; "uudestaan-uudestaan-uudestaan..." xD ...parhaimpia hetkiä kyllä mun elämässäni...!!!!!!
Helinä Raatesalmi#5 Jul 25, 2007, 19:36
Mäkin olin siel keikal. Ihana keikka.
noora haarnio#6 Jul 27, 2007, 14:39
todellakin!
en itse päässyt sinne mutta olisi ollut hienoa päästä!! siksi oliskin mahtavaa jos ne tulis uudelleen niin pääsisin mäkin näkemään ne söpöliinit!!
pertta lahto#7 Sep 20, 2007, 14:14
MCR takaisin Suomeen!!
PAKKO PÄÄSTÄ, ku ei viimeks päässy <3 <3 ;) ne on niin ihanat <3
Jenny Björklund#8 Oct 08, 2007, 09:27
>>> MCR TAKAISIN SUOMEEN <<
Anna Pitkänen#10 Oct 12, 2007, 09:41
Heinäkuun keikka Helsingin jäähallissa oli niin mahtava, että toivon todella, todella paljon, että MCR tulisi uudestaan Suomeen. Hyvä, että tämmöinen adressikin on asiasta tehty, varmasti osaltaan auttaa saamaan MCR:n takaisin Suomeen..!
hipä gioö#11 Oct 12, 2007, 15:59
JEE!
uudelleen!! mä olisin päässy sinne, mutku en halunnu, vaikka mun kaveri tarjos lippuja mut sit kieltäydyin. sit ku ne tuli tänne, itkin itteni iha kuivaks, joten uudelleen vaa! =)
Laura Marttila#12 Oct 23, 2007, 13:44
Oli paras keikka millä olen ollu, heti uudestaan! ♥
jokuvain moi#13 Nov 04, 2007, 10:31
g
lähettäkää tää adressi jollekkin joka voi vaikuttaa? :) eikös esim welldone oo sellanen
Anonyymi#14 Nov 12, 2007, 21:03
uiii
haluan ne takaisin, mietin sitä koko ajan ja olin siellä,uhh takaisin takaisin!!
Keiju Saikkonen#17 Dec 22, 2007, 21:57
heips :)
Potjathan pitävät nyt tauon ja sitten alkavat varmaankin tekemään jo uutta levyä.Olen laittanut bändille postia ja welldonelle esittänyt pyynnön että jos saisivat bändiä uudelleen.että kun pojat tulevat tauolta niin pyyden sitten uudelleen.jatketaan nimien keräämistä :)
Hyvää joulua kaikille <3
Hyvää joulua kaikille <3
This comment has been removed by the person who wrote it.
Johanna Immonen#19 Jan 29, 2008, 17:42
MCR uudestaan!
Juuri kun olin odottanut n. ikuisuuden MCR:n tuloa Suomeen, se tulikin, mutta en päässyt! Pikkuserkkuni kaveri kävi siellä, ja keikka oli kuulemma aivan mahtava. Siis, pojat takasin Suomeen!
Reeta Jalonen#20 Feb 15, 2008, 09:29
Please come back!
kyllä harmitti kun en päässyt sinne mcr:än keikalle, kun en huomannut ajoissa! ja aloinki tykkäämään bändistä vasta syksyllä ja keikka oli mennyt silloin jo sivu suun! hopefully they come back! :)
Jenni Viinanen#21 Aug 04, 2008, 16:16
en päässyt
Itse en päässyt kun äiti ei päästäny yksin Helsinkiin kun olin vasta 15 ja Kuopio on aika kaukana Hesasta. Nyt toivonkin todella että ne tulis uudestaan. Sillon menen kyllä kattomaan vaikka henki menis. Ne oon niin mahtava pändi ja mä oon niille elämäni velkaa.
Keiju Saikkonen#22 Aug 23, 2008, 18:15
Terve!
MCR vetäisi pilit pussiin ja pussin toistaiseksi kiinni ja Gerardin mukaan levyä saadaan odotella ainakin 2 ja ½ vuotta.Jatketaan nimien keräystä ja tuossa keväällä kun on MCRmy Finlandin miitti niin laitetaan tämä tällein välivetoomuksena ja kuvat meijän army paidoista levy-yhtiölle ja sitä kautta toivottavasti bändin tietoon :)
This comment has been removed by the person who wrote it.
Reason for the removal: teqar
tiia hartikainen#24 Apr 02, 2009, 14:54
:)<33
takaisin!<3 en viimeeksi päässyt joten olisi mahtavaa päästä paikalle jos tulisivat uudelleen. : )
Ira Ipatti#25 May 24, 2009, 23:41
: ))
en päässyt viime keikalle joten olisi ihanaa jos Mcr tulisi takaisin.<3
| This discussion has been closed. |
Siellä keikalla