Kiukaisten (Euran) kunnan Kotkaniemi kesäsiirtola säilytettävä

Kirsi

25.08.2012 09:27

Taitaa Kotkaniemi olla samalla KEHITTÄMISLISTALLA kuin Panelian koulun keittiökin :)
Minna

#2 Re:

25.08.2012 09:38

#1: Kirsi -

Kyllä Kotkaniemen pitäisi olla "korjauslistalla",Kiukainen/Eura liitossopimuksessahan oli puhetta Kotkaniemen korjauksesta,keittiöiden "sulkemiset" on ihan ruokahuoltopäällikkö Arja Jussilan "listalta" muutaman vuoden takaa... Mutta kuitenkin tuntuu olevan kaikki säästökohteet täällä Kiukainen/Panelia akselilla :(

Kirsi

#3 Re: Re:

25.08.2012 10:05

#2: Minna - Re:

Tuo kanssani asuva kunnallispolitikko sanoi, että Kotkaniemi OLI korjauslistalla, nyt "kummasti" pudonnut pois. Kyllähän ne sillon lupas  kymmenen hyvää ja yhdeksän kaunista, mutta mitä todellisuudessa ollaan saatu??

t.koivum.

#4 Re: Re:

27.08.2012 18:51

#2: Minna - Re:

Kuntaliitoksen tarkoitus ei varmasti ole ollut se että vain Kiukaislaiset toimivat maksumiehinä. Liitoksen piti olla paremman ja vauraamman kunnan perustaminen sen kaikille asukkaille. Liitossopimuksessa piti olla maininta Kotkaniemen säilyttämisestä ja rahat varattu kunnostukseen .

ps. oliko joku valehtelija kunnan johtoporukassa

minna

#5 Re: Re: Re:

27.08.2012 22:34

#4: t.koivum. - Re: Re:

Niinhän se kaunis ajatus varmaan piti olla "paremmasta" kunnasta,mutta en nyt kauheesti näin äkkiseltään keksi,että mitä parempaan suuntaan viittaavaa täällä Kiukainen/Panelia akselilla on tapahtunu. Tietysti ei tarvi kattella Lukiolaisia kylillä hillumassa päivisin(eikä varmaan pian yläastelaisiakaan), eikä tarvi haistella ruuan krääsää Kiukaisten koululla pitkin päivää (eikä Paneliassakaan enää kauaa),ei tarvi saatella leiriläisiä ahdistaviin linja-autoihin,koululaisetkin saavat aiempaa aikasemmin opetella pärjäämään itsenäisesti ja kulkemaan muun liikenteen seassa jne.jne.  ;)