Sävelradion saatava jatkaa

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Sävelradion saatava jatkaa.

Henrik Brunholm
Espoo

#1

26.10.2006 22:50

Siis adressi on ihan jees, sillä olen jo neljä (4) vuotta melkein poikkeuksetta iskenyt sävelradion soimaan kun lähden mökille Pälkäneelle ja samaten paluumatkalle. On nimittäin erittäin mukavaa kun ei kesken matkanteon joudu räpeltämään radiota vain siksi että sieltä alkaa tulemaaan ärsyttävää musaa. Eli sävelradion musiikin profiili maistuu mulle ja juuri sen takia valitsen sen joka päivä myös kuultavakseni töistä kotiin ajaessani. Ja lisäksi on ihan kivaa työpäivän päätteeksi joskus osallistua (tai ainakin yrittää osallistua)johonkin leikkimieliseen kisaan.

Tällä kommentillani tahdon sanoa sen että Liikenne- ja viestintäministeriö on onnistunut löytämään jonkun todella pimeän ja syvältä tulevan (ilmeisesti Erkko menevän) porsaanreiän kun ovat päätyneet siihen tulokseen että sävelradiolla ei olisi tarpeeksi kuuntelioita, vaan se tulee lopettaa tarpeettomana. Itse olen löytänyt vain yhden lähes yhtä hyvän kanavan ja se on ylen aikainen. Mutta siinäkin on se ikävä puoli että sen kuuluvuus loppuu Riihimäen jälkeen ja ohjelman tarjonta rajoittuu kello 6,00 - 17,30 väliin.
Timo Saari
Turku

#2

30.10.2006 18:06

Sävelradiosta tulee hienoa musiikkia, ja autonkuljettajana kuuntelen mielelläni
sävelradiota.
Mielestäni jokin muu kanava voitaisiin heittää romukoppaan.
Tosin näin Turkulaisena välillä kuuntelen uutisia omalta paikkakunnalta, mutta
musiikkia en.
Sävelradion juontajat ovat taitavia, heitä kuuntelen mielellään.
Naisjuontajien sekä miesjuontajien äänet ja huumori sopii korvilleni täydellisesti.
Radion kuuntelu minulla rajoittuu vain arkipäiviin, eli en oikein
tiedä mitä viikonloppuina kuuluu eri kanavilta.
Haeskelin sävelradion nettisivustoilta henkilökunnan kuvia mutta en
löytänyt, mutta ei ihme sillä nörtin vikaa ei minussa olekkaan.
Sävelradiota ei saa lopettaa!!!!!!
Antti Pesonen
Kuopio

#3

12.11.2006 02:24

Ei vitussa xD xD
Joonas Karhula
Helsinki

#4

20.11.2006 22:07

sävelradion lopettaminen on vähintään oikein. Kun ihmiset ei sitä enää kuuntele niin henkirikoksien määrä vähenee puolella. Mielestäni se on mahtava uhraus rikollisuuden pienentämisen vuoksi.
Katja Lindell
Hyvinkää

#5

26.11.2006 18:49

Liikenne- ja viestintäministeriö on todennut että Sävelradion (muka) minimaalinen kuuntelijakunta koostuu pääosin yli keski-ikäisistä henkilöistä. Mielenkiintoni heräsi; koska ja missä tällainen galluppi on tehty? Minä ja ystäväni kun kuuntelemme Sävelradiota, emmekä ole iältämme kuin vaivaiset 20-30 vuotta. Kai se "aikuinen musiikkimaku" voi olla 24-vuotiaallakin? Toinen jännä seikka; Kuinka moni yli 55000:sta nettiadressin allekirjoittaneesta on ylittänyt keski-iän? Prosentti on varmasti huima...
Petra Kauppi
Tampere

#6

01.12.2006 14:12

Täällä on myös yksi hyvin paljon alle keski-ikäinen, joka kuuntelee mieluiten juuri Sävelradiota, koska musiikki on ehdottomasti parasta. Olisivat lopettaneet mieluummin jonkun Novan tai Iskelmän, jotka soittavat ihan järkyttävää musiikkia ja vielä toistavat noin 20 samaa kappaletta koko päivän. Jos niin kuitenkin on ettei enää saa kuunnella tuota mahtavaa kanavaa, niin ISO KIITOS TEILLE SINNE SÄVELRADIOON!
Osmo Julin
Puumala

#7

02.12.2006 02:25

Itse olen keski-ikäinen ja kuunnellut sävelradiota vuosia ja rehellisesti on sanottava, että autossa, kotona, aina kun radion aukaisee sävelradion taajuudella, ei ole tullut koskaan mieli etsiä toista radiokanavaa.

Kun työpaineet ovat synkentäneet mielen, sävelradio on auttanut unohtamaan.
Kun on tuntunut, että ei enää jaksa, sävelradion toimittajien höpinät ovat uskomattoman hyviä ja aina piristäneet mieltä ja vielä päälle hyvä musiikki.

Kun yöllä ei ole saanut unta, on voinut laittaa sävelradion soimaan ja hyvä musiikki on vienyt unten maille, paitsi, ei tänään, koska sävelradio loppuu. Nyt on pakko kuunnella päivät+yöt, nämä viimeiset päivät.

Sävelradion viimeisen päivän, viimeisen tunnin, nauhoitan lähetyksen,(sanokoon teosto mitä tahansa) ihan muistoksi jälkipolville, periaatteella "kuunnelkaa, kunnon juontoja+musiikkia ja muistakaa, millaista musiikkia/juontoja voi olla ja muistakaa, millaisia päätöksiä tekee Liikenne- ja viestintäministeriö".

Vuoden vaihtuessa voin sulkea radion ja heittää sen kierrätykseen, ei sieltä tule enää mulle mitään.

Toimittajat/aiheet/haastattelut/musiikki/ kaikki aivan liian hyvää ollakseen totta. Ilmeisesti tämän takia sävelradio pitää lopettaa, ei näköjään tässä maassa saa olla mitään hyvää ohjelmatarjontaa.

Silti, kiitos Teille, Sävelradion porukka, upeista vuosista, uskomattomista musiikkielämyksistä ja mielettömän hyvistä juontajista! Ikävä tulee, oikeestaan on jo.

T:Osmo Julin


Jussi Jokinen
JKL MLK

#8

08.12.2006 20:06

loppuu samalla tavalla kuin radio city, ei voi mitää. kiitos vaan Susanna Huovinen

Mika Mustalahti
Helsinki

#9

12.12.2006 15:00

Aivan sietämätön tilanne, kun valtion byrokraatit saavat mielensä mukaan lynkata radiokanavia piittaamatta tuottajien ja kuulijoiden mielipiteestä.

Parempi olisi antaa lähetystaajuudet huutokauppaan. Ne toimijat jotka ovat valmiita maksamaan riittävästi sopivasta taajuuskaistasta, saisivat jatkaa toimintaansa. Jos joku uusi toimija tarjoaa lähetystaajuudesta enemmän kuin vanhat toimijat, se saisi aloittaa toiminnan.

Helppoa ja yksinkertaista, eikä tarvita virkamiestä miettimään onko radiokanavalla nyt riittävästi kuulijoita yms.
jenna pietarinen
mikkeli

#10

15.12.2006 11:21

ei pitäisi jatkaa koska se on niin paska radio kanava itse kuuntelen sitä erittäin harvoin...
Jokke Hömppänen
Helsinki

#11

22.12.2006 15:41

En laita nimeä , koska se on niin huono radiokanava.
Marie M***r
-

#12

22.12.2006 18:24

Tasapuolisuuden nimessä pitäisi Radio Citynkin jatkaa ja kaikkien joille ei myönnetty lupaa. Huoh, mitäs siitä sitten tulisikaan?
asd asdasd
hollola

#13

05.01.2007 16:14

SÄVELRADIO ON MAAILMAN HUONOIN KANAVA. ON VAIN OIKEIN ETTÄ SE LOPETETAAN. TOIVON, ETTÄ ADRESSI KATOAA BITTIAVARUUTEEN IKUISIKSI AJOIKSI EIKÄ KOSKAAN PALAA TAKAISIN , KIITOS.
asd asdasd
hollola

#14

05.01.2007 16:14

Kun ihmiset ei sitä enää kuuntele niin henkirikoksien määrä vähenee puolella. Mielestäni se on mahtava uhraus rikollisuuden pienentämisen vuoksi. <--- ASIAA <3
Olli Markkanen
Viitasaari

#15

14.01.2007 00:03

Sävelradio pois tuleepahan Suomesta mukavampi paikka asua! Ja sova ynnä samalla myös Nova yms. paskaset radiot pois!

Vieras

#17

16.03.2012 20:10

dupa mine cine ar vrea sa invete in limba maghiara sa mearga in ungaria si sa studieze in limba materna pana ce ii iasa pe oghi sau pe unde o vrea el.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

27.08.2012 06:15


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

24.12.2012 08:38


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

05.01.2013 07:35


munaman

#21 Sävelradiolle toimilupa

11.10.2013 18:56

Sävelradio ei olisi saanut lopettaa, Toivottavasti toimilupa saadaan vielä joskus.
Kiitos!, jos toimilupa tulee.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

13.04.2014 19:01


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

13.04.2014 19:01


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

13.04.2014 19:01


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

13.04.2014 19:01