Liikennevalot Melaniementielle

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Liikennevalot Melaniementielle.

Vieras

11.04.2013 04:58

Ko. tie Lidliltä ABB:lle pitäisi saada hyvin mutkikkaaksi ja paljon hidasteita niin ehkä ko. tiellä turha liikennöinti ja kaahailu loppuisi tai ainakin vähenisi.
Jaana Rapo

#2 Muista aina, liikenteessä..

12.04.2013 14:04

JULKAISTU FACEBOOKISSA 12.4.2013:
Huomenna la 13.4.2013 julkaistaan tutkivaa journalismia vaasalaisia.info sivustolla. Nyt jokainen (vaasalainen) ajokortin omistava nostakoot omaa paitaansa ja katsokoot napaansa.

Ajatko siten, kuten autokoulussa on opetettu? Noudatatko liikennesääntöjä? Päästätkö jalankulkijat tien yli? Ennakoitko? Pysyykö kaasujalka kurissa? Ajatko vanhoilla vihreillä?

Adressi turvallisemman Melaniementien puolesta on kerännyt jo yli 130 nimeä. Olemme eilen ja tänään video- ja valokuvanneet vaasalaista liikennekuria. Saldo oli surkea!!

Seitsemänvuotias tyttäreni seisoi 10 minuuttia yksin odottaen tienylitystä. Ohi ajoi 79 autoa - yksikään hidastamatta - yksikään pysähtymättä.

Hän ei päässyt turvallisesti tien yli.

Lisää kuulette huomenna ja nyt katse napaan!
*murrrr*
Jaana Rapo

#3 Juttu ja video

15.04.2013 03:52

Tässä on vaasalaisia.infon juttu tästä adressista sekä alimmaisessa linkissä on tekemämme video aiheesta. Käythän lukemassa ja katsomassa!

Variskan aluetoimikunta

#4 Variskan aluetoimikunta kannattaa

24.04.2013 17:46

Hienoa, että alueen asukkaat ovat aktiivisia ja ryhtyvät toimiin. Variskan aluetoimikunta päätti tänään 24.4.2013 tukea adressissa esitettyjen liikennevalojen asentamista. Lisäksi aluetoimikunta päätti seuraavassa kokouksessaan laajemminkin käsitellä Melaniemen alueen liikenneturvallisuutta. Variskan aluetoimikunnalle voi esittää asiaa koskevia näkökantoja osoitteella variskan.aluetoimikunta@netikka.fi. Aluetoimikunnasta saa lisätietoja Vaasan kaupungin internet-sivuilta kohdasta esityslistat ja pöytäkirjat.

Terveisin aluetoimikunnan sihteeri Tapio Oikarinen