työttömille enemmän mahdollisuuksia asunnon saamiseen
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista työttömille enemmän mahdollisuuksia asunnon saamiseen.
|
hessu saarinen Adressin tekijä |
#101.01.2007 20:06työttömät/köyhät ihmiset joutuvat elämään heikosti ja minua käy heitä sääliksi siksi tein tämän adressin |
|
| |
|
Julia Lappalainen Espoo |
#202.01.2007 23:18Totta, he saavatkin erillaisia rahallisia apuja. Suomessa ei muuten asu ihmisiä kaduilla. Saanko kysyä, miten uskot tämän adressin vaikuttavan mihinkään. Uskotko tästä olevan mitään apua? En minäkään missään palatsissa asu, vaikka emme olekkaan työttömiä. |
|
| |
|
KYRPÄ |
#3 卐04.03.2020 08:12OLIN SIIS ITE AIKANAAN 2 VUOTTA ASUNNOTON ! TYÖTÖN VIELÄKIN OON .MATUT JA MUSUT SAI ASUNNON MUTTEN MINÄ :( ! ONNEKS ''SKE'' AUTTO SAAMAAN ASUNNON (卐) ;} ___ _s EN SIIS SAANU KOSKAAN ASUNTOO STADIN ASUNTO TOIMISTOSTA VAAN RASISTIEN AVULLA ;)
KAIKILLE ASUNNOTTOMILLE NEUVO:*
KANNATTAA OLLA MAHDOLLISIMMAN RASISTINEN NIIN JOHAN RUPEE SAAMAAN ASUNTOO !
MUUTEN KANSAIN VÄLINEN KAPITALISTINEN FINANSSI SALALIITTO AJAA TEIDÄN YLITSENNE JA ANTAA ASUNNON JA TYÖPAIKAT JA TERVEYDEN HUOLLON MUSUILLE MATUILLE AFROILLE JA SÄHLÄMEILLE MUTTEI EI TEILLE ! |
|
| |
|
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.