Hämeenlinnan lasten kotihoidontuen kuntalisää ei saa lakkauttaa!
Ota yhteyttä adressin tekijään
valtuutetut vastasi
joo. ja hyvä niin. katsotaan mitä päättävät. toivottavasti ovat loppuun asti lasten ja tuli tuossa mieleen, että onkohan M. Rimpelä miettinyt että kuntalisä tuli KELAN puolesta automaattiseksi (tietääkseni) 1.8.2010 enne sitä piti osata itse hakea kaupungilta. ja on tämä Hämeenlinnan kaupunki tässä ihan vasta kasvanutkin... että liekkö sillä vaikutusta johonkin ?!
kun noita kaupunkilaisia on nykyisin enemmän...
Laittakaa postia suoraan lautakunnalle!
http://www.hameenlinna.fi/Paatoksenteko-ja-talous/Luottamuselimet/Lasten-ja-nuorten-lautakunta-2009-2012/
mulle on vastanneet:
Tarja Vikman
Sari Myllykangas sd-ryhmä
Helena Lehkonen
Tapio Vekka
siis kun laitoin jokaiselle viesti aiheesta
Postia lautakunnalle
mulle vastannut nyt myös sari rautio ja on ollut enenmmän kuin 2 sanaa. vekka vastas toisenkin kerran. no ei kukkaan suoraan vatannut,e ttä tahtoisi kuntalisän lopettaa. miettivät kantojaan ja katsovat kaikki "kulmat"..
. Yritän mennä myös kokoukseen mukaan, jotta voin sitten ottaa kantaa ja nostaa esille tekemiemme strategiavalintoja, jotka eivät ko esitystä tue. Meidän päättäjien on kuitenkin katsottava kokonaisuutta, ja myös talouden tosiasioita. Toisaalta tempoileva päätöksenteko ei ole hyväksi toiminnan ennustettavuudelle...Vaihtoehtoina ovat mielestäni kuntalisän tason laskeminen tai myöntämiskriteerien tiukentaminen esim perheen tulojen mukaan Tapani Vekka
Re: Ensin lautakunnassa
Asiastahan ollaan päättämässä huomenna lasten ja nuorten lautakunnassa, jonka jälkeen asia menee (jos puoltava päätös) vasta kaupunginhallitukseen (jossa siis Rautio & Vekka). Nyt ensisijaista "pommittaa" lautakunnan jäseniä...
tiedän. noi tuo oli vaan otos siitä mitä mulle on vastattu. en nyt aijo julkaista kaikkea täällä. kaupungin hallituksen jäsenet nyt ovat olleet aktiivisempia luin lasten ja nuorten lautakunnan jäsenet. en voi sille mitään... on minulle Myllykangas Sari ja Lehkonen Helena ,vastannut mutta siillä muutamalla sanalla... että pohtivat omaa kantaansa, mitään ei oel vielä päätetty, kokous on tiistaina
Toivottavasti saadaan huomenna mielenilmaukseen osallistujia, kaikki siis klo 15.30 Kaupungintalolle!
Mihin rahat riittävät sitten- jos ei perheien ja lasten hyvinvointiin. Lapsissa on tulevaisuus- eikö?
Lopetetqaan kunnassaame tuhlaaminen ja satsataan lapsiin välillä. Budjetit oikeisiin uomiin !
Postia lautakunnalle
Toivotaan mielenosoitukseen paljon väkeä ja nimien luovuttajan kannattaa tosiaan mainita että nimet kerättiin kahdessa päivässä.
| This discussion has been closed. |
Kommentti aiheesta
http://alttisalomaki.puheenvuoro.uusisuomi.fi/73883-kuntalisan-poistaminen-lyhytnakoista