Kaj Kunnas pois YLEn Olympiakiekko-lähetyksistä!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Selostaja tehtävään ei kuulu kysymykset "Missä se kiekko onkaan" vaan selostajan tehtävä on kertoa, mitä pelissä tapahtuu. Kunnaksella ei mitään käsitystä pelistä ja selostuksessa usein aivan turhia asioita, kun tilanne jo toisaalla. Ei pelissä mukana.
Asiantuntevaa ja pelitilanteissa mukana olevaa selostajaa kaivataan. Jokainen laukaus on "pommi", jokainen torjunta loistava...
Re:
juu, minustakin kunnollista asiantuntemusta on ruusuinen p-njauhanta kylmien totuuksien* sijaan parhaaseen neukkutyyliin. ehkäpä olisivat voineet valehdella pelin tuloksenkin 5-0 suomelle ettei kenelläkään olisi paha mieli??
* esim. se fakta, että naisten sarjassa amerikkalaisten joukkueiden taso on muihin nähden naurettavan ylivoimainen ja suomen 3. ranking-sija voisi olla lottopalloilla arvottu
suomi -kanada..
Ylen moka
Ja tuskainen mielikuva: Kunnas selostaa ja Tami ( valtakunnan ykkösklovni ) kommentoi
jonkin Leijonien ottelun...
#151: - Kaveri kuulemma selostanut ruotsiksi jo vuosia ??? Me Suomalaiset ollaan kyllä totuttu "hieman" tasokkaampaan. Tämänkö siitä saa, kun vaihdetaan vapaaehtoinen tv-lupa pakolliseen mediamaksuun?
Hienoa Kaj
Itse olen Mertarantaankin kyllästynyt juuri näiden takia, kun oma ego on itse lähetyksen selostamista tärkeämpi mutta siinä pysytään kuitenkin 90% itse ottelussa, toisin kuin Kunnaksen tapauksessa.
Eihän tämä adressi nyt millään tavalla asiaa muuta, mutta pakko se on silti allekirjoittaa :)
Heippa.
| This discussion has been closed. |