Kaj Kunnas pois YLEn Olympiakiekko-lähetyksistä!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Vaikka peli ilman selostustakin, mutta tota EI PYSTY kuunteleen, IHAN OIKEESTI HEI NYT!!!
Minulle se on ihan sama mitä Kaj Kunnas siellä selostamossa höpisee.. En ole ikinä nauranut niin paljon kuin silloin kun katsoin naisten jääkiekko-ottelua Suomi-Kanada.. Voi luoja sentään.. Kun ei ole mahakipu vieläkään täysin parantunut.. Ja se, kun selostajatkin rupesivat vitsailemaan, niin minua ei naurattanut yhtään sen vähempää.. Suomen joukkueen taso oli sen verran alhainen, ettei sitä voinut vakavasti ottaa. Ja hyvinpä oli naisten joukkue ottanut mallia meidän miesten joukkueesta, kun aina oli "melkein maali" ja oli "tilanteita", mutta maaliin ei mennyt kiekko millään. Ja aika hitaalta se Suomen naisten joukkueen luistelu näytti.. Se oli vain niin hauskan näköistä, kun jääkiekon pelaajalla on ripsiväriä ja luistelussa ikäänkuin auraa, jarruttaa luistimilla. Anteeks, ei voi mitään, että naurattaa!
Re: Törkeä
Olen samaa mieltä PS ohjelma eilen miesjuontaja lähenteli pahasti Ella Kannista ja suuteli Ella Kannista, tietääkseni varattua naista, jolla on lapsiakin! Jotenkin tuo täyttää mielestäni seksuaalisen häirinnän tunnusmerkit. Minä olisin vastaavassa tilanteessa juossut pois, tai huutanut apua, vaikka suora televisiolähetys olisikin kyseessä! Aivan järkyttävää!
Kyllä Kaitsu tietää.........en missään nimessä allekirjoita
YLE, HERÄTYS !
Nyt viimein YLE:n herrat herätkää ja poistakaa se naisten lääppijä ja epäselvän selostustavan omaava henkilö pois. Osalla varmaan hauskaa, mutta ei oikeesti naurata kun pilaa YLE:n niin hyvät kisalähetykset ja muut urheiluohjelmat !
This comment has been removed by the person who wrote it.
Reason for the removal: Asiaton kommentti
Paha moga
Lausunnoissaan on jo ennalta kertonut, että uskoo ärsyttävänsä osaa katselijoista. Häh, ei selostajan tule olla pääosan esittäjä, selostettavassa urheilussa. Selostaja ainoastaan tukee kuvan tapahtumia, ei todellakaan tule olla jakamassa mielipiteitä. Paha virhe laittaa näin paljon esille tämä Kunnas mutta virheitähän ei enää kukaan myönnä, koska vastuunkanto on tässä maassa kadonnut pohjalukemiin.
Re: Kyllä Kaitsu tietää.........en missään nimessä allekirjoita
#805: Koivuheimo - Kyllä Kaitsu tietää.........en missään nimessä allekirjoita
kaikki kunnasta puoltavat ovat homoja tai fs:na
kaikunnas
Porukka jaksaa lätistä..
Onko tämä nyt isoin ongelma tällä hetkellä ?
http://yle.fi/urheilu/ihanaa_kivaa_hups_-_kaj_kunnakselta_ja_ville_haapasalolta_kisahitti/7082941
Re: Porukka jaksaa lätistä..
#819: Pentti Hirvonen - Porukka jaksaa lätistä..
hehheh hintti pervonen,ootpa älykäs
selostajaksi. Mertaranta takaisin.
| This discussion has been closed. |
Jatkossa, kun Kunnas selostaa lätkämatsin näissä olympialaisissa...