Konemusiikki kiellettävä
Ota yhteyttä adressin tekijään
kielletään kaikki!
Kaikki musiikki jota kuunnellaan äänentoistolaitteiden kautta on teknisesti konemusiikkia, oli se sitten cd,mp3,vinyyli tai kelanauhuri. Äänet on tallennettu johonkin formaattiin jota toistetaan koneistetusti kaiuttimilla, joten kaikki musiikki pitäisi kieltää.
This comment has been removed by the site administration.
sakari sä taidat olla tripeil ku tommosii kirjottelet!!!
Huumeet on pahoja! Puhun muidenkin huolestuneiden puolesta! Kauanko meitä huijataan, kysyn vaan! Flow festivaalin jäljiltä likaa kaduilla. Huumeita oli tuollakin, tarkistin netistä. Mitä tekee päättäjät?
Re: Haha
Ei kannata nauraa. Musiikki voidaan ja toivottavasti kielletäänkin jos sillä ei ole sivistävää vaikutusta. Ajat tulevat muuttumaan! Monen kanssa olen jutellut, ovat samaa mieltä! Päättäjät eivät ole tässä eikä muussakaan meille rehellisiä. Yrittävät tehdä meistä kehitysmaata.
Eipäs
nyt lähdetä mollamaan yhtä tapahtumaa. Aina se ihminen itse, joka päättää mitä itseensä tuuppaa.
No voi juma sentään!
HAHA no johan oli lausunto. Kyllä mä luulen, että se ongelma on ihan jossain muualla kun konemusiikissa.
Jos sulla on tarve tai halu huumeisiin, niin ei siinä tartte musiikkia avuksi. musiikki toimii siinä vain stimulanttina.
Niin ja muissa musiikkilajeissahan ei kukaan ole vetänyt tai tule vetämään mitään. Taitaa olla konemusiikin syytä. HOHO
"Konemusiikin tekeminen ei myöskään vaadi minkäänlaisia musikaalisia taitoja, vaan sitä pystyy tuottamaan kuka tahansa -- esimerkiksi uusia uhreja liigalleen etsivä paatunut huumerikollinen -- pelkällä napinpainalluksella".
No ei kun siitä vaan sitten tekemään. VOI SAATANA!
wanker
Sakarin Sakari
Kannattaisi muuttaa tänne citiin sieltä persreijästä muutamaksi kuukaudeksi, niin avautuisi toi sunkin maailmankuva hieman.
Kyl mä ymmärrän Sakke (jos sallit lemppinimen käytön, näin kavereiden kesken), että se sun akkas naama rupee vituttaan pikkuhiljaa, kun olet sitä näköjään jo puoli vuosisataa tuijottanut.
(Sakarin nettisivujen kuva nimittäin paljastaa kaiken)
äläkälä helevetti agrejas viattomiin konemusiikin ystäviin pure. Rupee säkin vetää vaan roinaa suoneen ja kuuntelee tesnoa, niin kyl se siitä.
Peace
Niinjust!!!
Konemusiikki tapahtumista konemetsä on yksi mainostetuimmista suomessa, joten ei ihme että teinejä jotka vetävät mitä tahansa mitä käsiinsä saavat tulevat paikalle. Konemusiikki on ihmiselle itselleen juuri sitä mitä haluat, jos se on jostakin pelkkää huumeiden vetämistä niin säälihän se on. Huumeita vedetään joka skenes, mutta kaikkia ei vain leimata näin vahvasti. Se joka sanoo ettei konemusan tekemiseen tarvita taitoa, joko ei ole koskaan sitä tehnyt, on luonnonlahjakkuus tai tekee todella paskaa. Antakaa meidän reivata rauhassa ilman poliiseita ja ihmesekoilijoita :D
Huono vitsi tai naurettava väite
Eihän tuossa ole mitään järkeä. Itse olen konemusiikin tekijä, ja kuulostaa niin hölmöltä että aijai. Mistähän tällaista olet saanut päähäsi, et ainakaan perusteellisen ajattelun tuloksena. Kannattaisi tutkia asiaa, ennenkuin lähdet analysoimaan tuollaisia yleiskäsityksiä :D. Tosiaan huumeiden käytöllä ei ole minkäänlaista yhteyttä konemusiikkiin, ja konemusiikin tekeminen vaatii todella taitoa sekä luovuutta jotta voisi saada aikaan jotain jota voi pitää hyvänä musiikkina.
Hei haloo!! Eihän tossa ole mitään järkeä. Mistä olette varmoja että jokainen ihminen joka kuuntelee sitä musiikkia käyttää huumeita?! Toiseks nykyään baareissakin soitetaan trance/house miksaus jotai laulua käyttääkö sielläkin kaikki huumeita? Kyllä täytyy sanoo että tässä ei minkäänlaista tolkkua. Sittenhän pitää oikeesti kieltää lailla kaikki musiikki. Koska olen nähnyt kyllä narkkareitten kuuntelevan samaa musaa mitä soitetaan esim karaokebaareissa eli nekin pitäisi kieltää.. Te jotka kannatatte tätä lopettakaa musiikin kuuntelu koska kyllä niitäkin "huumeiden" käyttäjät kuuntelee.
Herranjumala mitä paskaa
Konemuusikko
Itsekkin teen välillä dance trance ja muuta electronista 'konemusaa'. Minä ja moent minun harrastekaverini kuitenkin ollaan pitäydytty huumeista.
Ei voi tällätavoin yleistää. Lähestulkoon loukkaavaa.
sakarias vois ryhtyä tahkomaan rahaa..
painamalla nappia ja tekemällä instant hittejä jos musiikin tekeminen on kerta niin helppoa :)
Olen samaa mieltä. Viulunsoitto on Sa47ana5sta !
Konemusiikki tarjoaa elävää ääntä, joissa ei lauleta väärän profeetan JEESUKSEN (provo) nimeen.
Pitäis hoilaa jotain Hoosiannaa vaikka musiikin on tarkoitettu osumaan ihmisen ytimeen. Tanssikeskukseen eli käpyrauhaseen.
Muinaisessa Australiassa tämä jo osattiin.
Oltuani kiinnostunut musiikista rakastuin pSy-TranCeen.
Ennen sitä kutsuttiin Goatranceksi ja vastustajia riitti.
Nyt olen kasvanut aikuiseksi, teillä riittää silti huolia,
"Hallituksen huorat, rahateollisuuden huorat, McDonaldsin HU0Ra7"
Terveisin; N0mad.
huhhu, et oo onneks sekasi :D
Konemusiikki<3
Ehdotus
Hahahahhahah
Joo?
Olen ollut konemusiikin kuuntelija jo 10 vuotta, sekä äitini on...
Äitini on ollut Hollannissa suurimmissa konemusiikki tapahtumissa ja siellä mitään huumehöyryisiä ihmisiä juuri ollut vaikka siellä huumeet ovatkin sallittuja.
Olen kuunnellut tuhansia ja tuhansia konemuusikki biisejä ja kertaakaan ole mtn transsi tilaa saanut ja olisi huumeita mieli alkanut tekee...
| This discussion has been closed. |
This comment has been removed by the site administration.