Adressit.com

Pelastetaan Vuosaari!

Vuosaaren kaavoituksesta; kuntavaaleista

Vieras#1 Mar 18, 2021, 14:05
Vuosaarelaiset kuntavaaliehdokkaat 2021 kiinnostavat, mutta miten saada tietoa näistä ehdokkaista ja heidän näkemyksistään ja tavoitteistaan, jos ei itse käytä Facebookia?

This comment has been removed by the person who wrote it.

Helena Saarikoski#3 Apr 20, 2021, 06:20

Vuosaarelaisista kuntavaaliehdokkaista

Tarkoituksemme Facebook-ryhmässä (suljettu, vain ehdokkaiden oma ryhmä) on kehitellä mahdollisia yhteisesiintymisiä vuosaarelaisten ehdokkaiden kesken, esim. vaalitilaisuuksia tai tapahtumia Vuosaaressa. Tulen tiedottamaan Vuosaaren ehdokkaista myös adressin tiedotteessa, kun ehdokasasettelu on lopullinen, toukokuun alkupuolella. Useimmilla ehdokkailla on ehdokassivu tai sivusto myös Facebookin ulkopuolella ja puolueet yleensä mainostavat kaikkia ehdokkaitaan. Olen ehdottanut Vuosaari-lehdelle, että lehti voisi julkaista edes nimilistan kaikista vuosaarelaisista ehdokkaista, mutta jää nähtäväksi toteutuuko. Olen tietoinen siitä, että kaikki eivät suinkaan käytä edes Internetiä, Facebookista puhumattakaan.

Please comment on this petition

Please do not write personal information such as an address, phone number or email address in your comment. Do not write your own name or the name of any other person either.

Hintavertailu.com
Sähkö, suoratoisto, musiikki ja äänikirjat — ilman kirjautumista
Aloita vertailu →
🎮
Selainpelit
Ilmaisia pelejä suoraan selaimessa
Kaikki pelit →
Selainpelit.fi