Porin käytettävä Satamaidon maitoa!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Satamaidon puolesta Porissa
Haluan julkisuuteen tiedon kuka lobbas ja mitä maksoi päättäjille? EN voi uskoa, että tää on ilman pimeitä kauppoja tullut tehdyksi Niiden runsaan 30 vuoden aikana mitä Porissa oon asunut, OLE Hyvin monessa asiassa pettynyt ja jos tilanne ois sama kuin mulla silloin en muuttaisi IKINÄ Poriin==>>> Tuntuu usein että on pakko hävetä kun sanoo olevansa Porilainen.
Kilpailutus sekoilua?
Lähialueen ruokia ja tukea alueen työllisyydelle.
Olisko muualla säästöjä.
Uusi Porilainen
Tulin paluumuuttajana Poriin Heinäkuun alussa. Jos olisin nämäkin sekoilut etukäteen tiennyt, olisin mennyt muualle. Onko tämä nyt kaupunginhallituksen kosto katuvalojupakasta ja pantu Kainulaisen hommaksi. Minusta Porin imagon takia olisi syytä pistää Kainulainen ja Hannus jo linja-autoon ja pelkällä menolipulla niin kauas pohjoiseen ettei saa enää muuta kuin poron maitoa ja senkin itse lypsämällä.
Taidan pistää hakemuksen toiseen kaupunkiin uudelleen sisään ja lähettää Luukkoselle tervetuliaiskortin takaisin.
Kannatan sitä että Porilaiset äidit kieltävät Valion kurrin antamista lapsilleen. Se on nopein tie näyttää "kunnanisille" ettei mikä tahansa sonnan syöttö onnistu. Menee nekin säästöt nopeasti miinukselle. Kerran se vaan kirpasee mutta jos sillä saadaan oikeudenmukaisuus takaisin, se kannattaa.
Se oli oiva oivallus, Kainulainen Valion leipiin, saadaan pois Porin mainetta pilaamasta!Re:
Re: Kannatan lämpimästi, että KAI KAINULAISELLE annettaisi potkut,.
| This discussion has been closed. |