Adressit.com

Turun päivystävä eläinlääkäriasema vaihtoon!

Epäasialliset kommentit

Vieras#1 Aug 09, 2013, 06:03
Jos hoitovirheitä voi osoittaa, niin paperit kasaan ja asiallinen kantelu aluehallintovirastoon. Siinä vaiheessa kun asiallisia kanteluita alkaa kertyä, niin eiköhän ala tapahtua ja saadaan homma pikaisemmin hoitoon. AVIssa on ihan asiallista henkilökuntaa ja ellei itse tiedä miten edetä, niin soitto AVIin ensin, neuvovat kyllä.
http://www.avi.fi/web/avi/toiminta-ja-tehtavat#.UgR_do1TBuI
..#2 Aug 09, 2013, 13:32

p*rkele

Eipä ole yhtään virallista valitusta jätetty turun kaupungille. Että pelkkää netti trollausta kyseistä asemaa kohtaan. Lopettakaa jo tämä p*skan levittäminen...
Vieras#3 Aug 13, 2013, 05:45
Ne rakit ja katitkin ovat joillekin tahoille liiketoimintaa ja nykyaikana hyvinkin tuottavaa sellaista.
Vieras#4 Dec 27, 2013, 23:49

turhaa

Turha se on valittaa, kun ylemmällä taholla taas ne päättäneet jotka eivät asioista mitään tiedä, että nykyinen ratkaisu ratkaisu hyvä..
Paremman palvelun puolesta#5 Aug 26, 2014, 17:34

Päivystävä Tuhatjalka Turussa vaihtoon!!

Mun on pakko sanoa että Turun Tuhatjalka oli järkyttävä kokemus! Asiakaspalvelusta lähtien kyseisessä eläinpäivystyksessä ei toiminut mikään. Ja minä en turhasta valita!! Vaihtoon jo on aika!!! Enkä ole ainoa joka näin ajattelee, tuskin reilu 2000 nimeä ihan väärässä on??

Please comment on this petition

Please do not write personal information such as an address, phone number or email address in your comment. Do not write your own name or the name of any other person either.

Hintavertailu.com
Sähkö, suoratoisto, musiikki ja äänikirjat — ilman kirjautumista
Aloita vertailu →
🎮
Selainpelit
Pasianssi, shakki, hertta, tammi ja lisää
Pelaa ilmaiseksi →
Selainpelit.fi