Maahanmuuttajien tuet

SUOMI SUOMALAISILLE

/ #815 Re: On se kumma...

26.03.2013 14:06

#814: t. pian nuorisotyöntekijä - On se kumma...

Tietenkin kaikki on vastaan maahanmuuttoa, koska maahan tulee erittäin paljon pummeja ja ne heistä jotka haluaisivat tehdä työtä, eivät saa työtä, koska OIKEA PALKKAISIA TYÖPAIKKOJA EI OLE SUOMALAISILLEKKAAN. Jos täällä olisi oikea työvoima pula, niin sitten tervetuloa, mutta kun ei ole. Helevetti mitä sievistelyä ja jeesustelua tämä on aina, ettekö te "kultturin rikastuttajat" näe, että Suomessa on päivä päivältä enemmän työttömiä Suomalaisia jotka haluaisivat tehdä oikealla palkalla työtä ja elättää itsensä ja perheensä palkallansa, mutta työtä ei ole, koska joku tai jotkin tekevät työn lähes ilmaiseksi. Tämmöinen turha jatkuva työttömien maahantuonti aiheuttaa sen, ettei täällä ole riittävällä palkalla kenellekkään työtä, vaan alipalkka työt lisääntyy, koska tekijöitä kyllä riittää, mutta palkkaa ei. Ihan oikeasti, minuakin alkaa vitut.aa tämä tilanne ja olen jo valmis vaikka lyömään jokaista vastaantulevaa palkkojenpolkijaa turpaan ja jos minun työni menee palkkakilpailuun, niin silloin tapahtuu jo enemmän. Mitä hyötyä te kuvittelette tästä Suomelle ja Suomalaisille olevan ?  Jos työstä saatavalla palkalla ei yksinkertaisesti voi elää, eli se ei riitä edes peruskuluihin, niin se ei tarkoita sitä, että Suomessa olisi työvoimapula, vaan se tarkoittaa sitä, että täällä on liikaa työttömiä työnhakijoita joille työnantajat voivat sanoa, että tuntipalkka on 5 euroa, ota tai jätä, halpatyövoimaa kyllä riittää.