Maahanmuuttajien tuet

Vieras

/ #1009 Kouvolassa mennään näillä...

07.05.2013 08:46

Tytär haki toimeentuloa opiskelialle ensi asuntoon vastauksena puhelin soitto soiaalitoimistosta jossa johtaja sanoi että opiskelijan pitää itse tehdä kirjallinen selvitys mitä ensi asuntoon tarvitsee ja että ensiasunnon hyväksyttävät tavarat ovat sänky ja ruokapöytä sekin harkinnanvaraisena. Johtaja myös sanoi " luuletko että sosiaalitoimisto törsää kalliita vero rahoja nuorien ensi asunnon kalusteisiin ". Suomalaisten nuorten on pärjättävä näillä ja jos haluaa esim sohvan tai muuta kodin irtaimistoa, astioita on siihen otettava velkaa ihan itse jos haluaa vaikka istua muualla kun lattialla.

Mamut saavat asunnot ydin keskustasta täysin kalustettuna ja kalliista liikkeestä hienoja divaani sohvia olohuoneisiin itse näin kuinka hienoja kalusteita heille menee. Kun mamut muuttavat toiseen kaupunkiin niin ne laittavat kaikki kalusteet roskiin, tämäkin nähty ja saa seuraavasta kaupungista uudet. Myös rautatieasemalla nähty mamujen myyvän uusia taulu tv ja muuta elektroniikkaa pilkka hinnalla. Ei oikein avaudu miksi suomen päättäjät tekevät jo oman maan nuorista velkaantuneita, varattomia ja nostaako tämä toiminta koulu motivaatiota. Mamuille kaikki ja nuoret suomalaiset opiskelijat mielenterveys potilaiksi. Juhlaa on taas kun puheiden mukaan 300 mamua tulee Kouvolaan lisää.

Sosiaali toimistossa asioi jopa työssä käyviä perheitä ruoka kallistuu ja palkat ei nouse.