Vesistöjen puolesta - Stop Talvivaara

/ #17

19.07.2013 05:22

Hei!
Hienoa että jaksatte sitkeästi puolustaa meidän yhteisiä oikeuksiamme puhtaaseen ympäristöön ja vesiin. Suurin osa on meitä vapaamatkustajia.Helsinkiin matkustin mielenosoitukseen ja Pekka Perä valutti autollaan kohti,olin jo avaamassa autonsa ovea kun poliisin hiha ehti väliin ja kehotti Perää pruuttamaan,herra Perä kirosi poliisille mutta lopulta peruutti. Tunnistin Perän seuraavana päivänä telkkarista; toihan on se joka ajoi kulkueeseen ja kohti jäljessäni marssivaa miestä joka ei väistänyt häntä kuten minä!!! VOISIKO OLLA MAHDOLLISTA KÄÄNTÄÄ JOIDENKIN KAIVOSLAISTEN MIELIPIDE? JOS JOKU OLISI HERKEMPI AJATTELEMAAN JA ROHKEA TOIMIMAAN- NIIN ETTÄ KAIVOSTOIMINTA VOITAISIIN UUDELLEENORGANISOIDA VASTUULLISESTI JA KORJATA VAHINGOISTA MIKÄ KORJATTAVISSA ON, KORVATA KÄRSINEILLE- JOS NYT MITÄÄN VOI ELÄMÄSSÄ RAHALLA KORVATA!! MUTTA VASTUULLINEN UUDELLEENORGANISOINTI ,KENTIES "VASTAPUOLEN" KANSSA YHTEISTYÖSSÄ!??!!? Jaksamista ystävät ! terveisin Ikaalisista Outi Alho