ASTRID THORSIN IDEOIMA UUSI ULKOMAALAISLAKI HYLÄTTÄVÄ!

Jarkko Pesonen
Joensuu

/ #4 Ei hyvältä näytä

09.12.2008 16:09

Kaikki ennen liberaalia maahanmuuttopolitiikkaa harjoittaneet länsimaiset valtiot ovat tiukentamassa maahanpääsyedellytyksiä ja Tanska näin taisi tehdä jo 2006. Näissä maissa on havaittu liberaalin maahanmuuttopolitiikan katastrofaaliset seuraukset ja poliitikot ovat pakotettuja muuttamaan politiikkaa, ennen kuin kantaväestöllä menee asian suhteen "kuppi nurin".

Jos nyt Suomi avaa ovensa kaikille halukkaille, niin voitte arvata minne suuntatuu tämä kansainvaellusvirta, joka koostuu pääasiassa kouluttamattomista, kielitaidottomista ja monesti jopa kirjoitustaidottomista kolmannen maailman "huippuosaajista". He heikentävät yhteiskunnan huoltosuhdetta ja aiheuttavat väkivalta- omaisuus- ja seksuaalirikosten räjähdysmäisen kasvun - toisin sanoen jatkavat lähtömaassaan oppimaansa tapaa elää.

Voitte myös päätellä millaisia seurauksia tällä tapahtumalla olisi Suomen yhteiskunnalliselle solidaariudelle, joka perustuu yhteisesti jaettuihin perusarvoihin. Voitte myös miettiä, minkälaista demografista kehitystä tämä tarkoittaisi ottaen huomioon, että muslimimaiden väestön syntyvyys on moninkertainen suhteessa suomalaisiin.

Ehkä Thorsin kaltaisten ihmisten perimmäisenä päämääränä onkin vain tuhota Suomi kansakuntana, mutta missä vaiheessa kansa on antanut tällaiselle toimelle valtuutuksensa?